Bez sumnje je preuzimanje Bugattija od Rimac Automobila povijesni događaj za Hrvatsku. Još do prije nekoliko godina ni sam Mate Rimac nije bio siguran u sudbinu svoje tvrtke, promjena u paradigmi osobnog prijevoza nazirala se tek u obrisima da bi se ove godine finaliziralo nemoguće, počela je raditi tvrtka Bugatti Rimac.
“Čast mi je što ću voditi novu kompaniju koja ujedinjuje snage dva brenda i započeti ono što će biti uspješno, revolucionarno i uzbudljivo novo poglavlje za sve uključene. Jako sam znatiželjan vidjeti utjecaj koji će Bugatti Rimac imati na industriju i radujem se razvoju inovativnih novih hiperautomobila i tehnologija.
Teško je naći bolju kombinaciju od Rimca i Bugattija. Ono što svaka strana donosi u smislu tehničke stručnosti, znanja i povijesti razvoja automobila čini savršen recept. Agilnost i inovativnost Rimac Automobila savršena je nadopuna Bugattijevoj povijesti u dizajnu i proizvodnji hiperautomobila koji postavljaju nove standarde.
Već smo počeli razvijati nove modele koje jedva čekamo predstaviti javnosti, u pravo vrijeme”, izjavio je o stvaranju nove tvrtke Mate Rimac.
Bio je to važan dio prezentacije premijera Andreja Plenkovića za francuskog predsjednika Emmanuela Macrona za njegova prošlotjednog posjeta Zagrebu. Bio je to kao neki dvoboj – Francuzi avionima a Hrvati električnim autima.
Rimac je danas hrvatski maneken za svijet, ista se situacija, minus avioni dakako, dogodila i ljetos kada je u Hrvatsku stigla Ursula von der Leyen, predsjednica Europske Komisije pri čemu je Mati Rimcu uručen još jedan izazov, milijardu i pol kuna vrijedan projekt robotaksija u sklopu Nacionalnog programa oporavka i otpornosti. Činjenica jest da se takvih izazova Rimac ne boji.
Osobna mu je filozofija – ako u nečemu ne možeš biti najbolji, onda to nemoj ni raditi. Suradnja s Porscheom slojevita je i zahtjevna, kao što je i vrlo ambiciozna, kao što je i dinamična. Tako su Greyp Bikes prešli pod kapu njemačkog giganta za koji, s drugim tvrtkama, od ljeta rade na novom projektu Cyklaer.
A u Svetoj Nedelji sad je sjedište Rimac Grupe u kojoj je osim tvrtke Bugatti Rimac i Rimac Technology čineći tako mjesto tehnološkim središtem za znalce iz svijeta koji i obogaćuju našu kulturu.
Za suradnju s Porscheom najzaslužniji je Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i član Uprave za financije i IT u Porsche AG-u. Ta stalna dinamika mogla bi u nekom trenutku rezultirati i izlaskom na burzu.
“Jednog bi dana IPO imao smisla. Rimac najprije mora provesti svoj operativni plan, ali mogu računati na našu potporu”, rekao je za Fortune čelnik njemačke tvrtke. Ništa ne ide bez ponekog krivog koraka ili dječjih bolesti, no činjenica je i da je osporavanje uspjeha u Hrvatskoj nacionalni sport.
Izazov je to veći kada netko odavde baci na stol rukavicu simbolu izvrsnosti kao što je Porsche. Teško je i inženjerima tvrtke iz Stuttgarta koji su među najboljima u svijetu, bilo prihvatiti da netko iz Hrvatske ima više znanja.
“Naši inženjeri uvijek od sebe traže izvrsnost koja jamči poziciju najboljeg u industriji pa je stoga bilo oklijevanja. U tom smo trenutku bili počeli s razvojem našeg potpuno električnog Taycana i shvatili smo koliko možemo učiti jedni od drugih”, rekao je Meschke.
Ako već malo kasni Nevera, ne kasni kampus u Kerestincu čija se izgradnja može pratiti i uživo putem interneta. Pa i sam kampus još je jedan dokaz da je Rimac doista poput Tesle, jedinstven amalgam tehnološke i automobilske tvrtke, koji ne donosi samo disrupciju u paradigmu osobnog prijevoza već cijelu industriju mijenja iz temelja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu