Za svoj rođendan, početkom studenog, “darovali” su si trgovinu, a uskoro će i gin bar. Zagrebački brend L’erotic iza kojeg stoji mladi par poduzetnika, okrunio je dvije godine rezanja i sušenja voća, povrća i uzgoja začina za dekoraciju pića, na pravi način, uredivši na Trešnjevki prostor od 130 kvadrata, gdje su objedinili manufakturu i trgovinu. Sve se može pogledati, kupiti, degustirati, te spariti s domaćim craft ginovima.
“Nudimo hrvatske ginove, imat ćemo ih 20-ak vrsta, ovo je i svojevrsni showroom u koji građani mogu doći, posvećujemo se svakom ponaosob, pomažemo da nađu svoj okus, začin, voćku, da degustiraju, nitko još nije odbio probati gin-tonik”, kažu u L’eroticu, čiji asortiman obuhvaća dehidrirana voća – citruse, ezgotiku (prvi u nas uveli dragon fruit, papaju, mango), krušku, jabuku, jagode, smokve, te sušeno povrće – ciklu, rajčicu, krastavac.
Vlastoručno su ove godine nasjeckali i dehidrirali 5 tona, preferirajući taj pristup umjesto strojeva, radi očuvanja arome. Uglavnom je sirovina domaća, uzgajaju sami ili otkupljuju od OPG-ova, spremaju se i na uzgoj začinskog bilja. Njihovi proizvodi ukrašavaju pića, perzijska ruža, naranča ili zvjezdasti anis“uljepšaju” čašu koktela.
“Jedan od najprodavanijih proizvoda nam je sušena jagoda, iako je sezonska, samo mjesec dana, hit je i proda se sve, prvi smo je izbacili na tržište, i smokva ide odlično, ove godine smo ponudili i sušenu malinu, isto je postala hit”, ističu.
L’erotic surađuje sa 600 lokala diljem zemlje, u špici sezone i 900. Tri lockdowna u manje od dvije godine ih, kažu u L’eroticu, nisu slomili, dok kafići nisu radili više su se okrenuli potrošačima kroz dostavu. Šalju naručeno u cijelu Hrvatsku, za Zagreb i besplatno. Još se nisu odlučili na inozemno tržište, iako ih zovu i iz Njemačke.
“Ne želimo na silu, idemo polako, izvoz ćemo planirati od proljeća”, dodaju.
Plodove pakiraju posebno ili kao mješavine, a upozoravaju da one mogu ići ne samo u hladna alkoholna pića već i u čaj, ili se same piti kao čaj, samo ih se prelije vodom. O načinu odabira začina i njihovu “spajanju” s određenim ginovima rado i savjetuju potrošače.
“Svaki gin ima svoj začin, u neke uopće ne ide voće. Mora se paziti što ide, nije sve stvar izgleda nego i okusa, jer npr. naranča u nekom ginu daje potpuno bolji okus, u nekom ne”, upozoravaju.
Razvili su i svoje piće. “Po uzoru na najprodavanije koktele Mojito i Sex on the beach pomiješali smo metvicu i limetu, osušili ih i spravili čaj Mojito, primjeren i djeci”, ističu. U dućanu gdje je i pogon uredili su i Instagram spot – mjesto za slikanje i objavu na društvenoj mreži, aranžman će se mijenjati ovisno o sezoni, sad imaju božićno uređenje, stavit će i umjetni snijeg…A 1. prosinca u Tomašićevoj, kod ‘džamije’, idu u novi iskorak – otvaraju gin bar, prvi takav, kažu, u regiji.
“Bit će domaćih i stranih ginova, 500 vrsta, svaki će imati svoj tonik i svoj začin, poslužuju se direktno na stolu pred gostom, imat ćemo 35 stolova na terasi i 5 unutra. Želimo da to bude turistička atrakcija Zagreba”, najavljuju iz L’erotica.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu