Neto dobit dm-a skočila na 67,2 mil. kn, webshop ima 500.000 posjetitelja

Autor: Marta Duić , 11. studeni 2021. u 22:00
Vodeći lanac drogerija imao rast prihoda od 4,47%/MARKO PRPIĆ/PIXSELL

U odnosu na prošlu poslovnu godinu ostvaren je rast prometa od 4,47 posto, a promet im je iznosio 2,36 milijardi kuna.

U četvrtak su u zagrebačkom Matis baru članovi uprave dm-a predstavili rezultate za poslovnu godinu 2020/2021. (do kraja rujna), ključne projekte te planove.

U odnosu na prošlu poslovnu godinu ostvaren je rast prometa od 4,47 posto, a promet im je iznosio 2,36 milijardi kuna. Rast prometa bilježe i u OTC-u i to za 19,18 posto, na 46,3 milijuna kuna u 32 OTC prodavaonice.

Neto dobit kompanije je skočila, na 67,18 milijuna kuna, u prošloj poslovnoj godini bila je 39,86 milijuna. Iza dm-a je godina u kojoj su renovirali i modernizirali 15 prodavaonica, otvorili pet novih i pokrenuli web shop koji je nedavno proslavio prvi rođendan, a broji 500.000 posjetitelja mjesečno te je ostvario promet od 23,7 milijuna kuna.  U ovoj godini dm je imao  67,5 milijuna kuna ulaganja.

Uz to, obilježili su ove godine i 25. obljetnicu poslovanja, naime ovaj drogerijski lanac prvu prodavaonicu otvorio je u zagrebačkoj Dubravi i imao svega dvoje zaposlenih dok danas broje njih 1677 i 164 prodavaonice.

Prosječna plaća u dm-u iznosi 10.787,52 kune, već 14 godina su među top tri poslodavaca u Hrvatskoj, te su zaposlenici u povodu 25. rođendana tvrtke dobili nagradu u ekvivalentu vremena koje rade za dm.

Ove su godine imali 771 sudionika edukacija i 54 ambasadora zdravlja, a zanimanje drogerist steklo je 58 zaposlenika.

“U godini koja je pred nama planiramo ulaganja od 73 milijuna kuna, otvorenje pet poslovnica te modernizaciju njih 15, kao  i širenje ponude u web shopu koji trenutačno ima 12.500 proizvoda”, poručio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.

Komentirajte prvi

New Report

Close