Hrvatski proizvođač električnih bicikala Greyp iz Svete Nedelje, kojem je najveći pojedinačni vlasnik Mate Rimac, zadnjih godina raste 110%, ove će nadići i 120%, a radi ozbiljno na svom prvom gradskom modelu, električnom citybikeu, koji bi trebao biti na cesti, ulici, gradu, početkom 2024.
Otkrio je to na marginama prve međuindustrijske diskusije o održivom poslovanju, koju je pokrenuo Nestlé u Hrvatskoj, Vladimir Karmelić, voditelj marketinga Greyp Bikesa.
Novi model iz ergele trebao bi biti predodređen za gradsku vožnju i cjenovno, navodi Karmelić prihvatljiviji. Postojeći modeli su više za brdske i trekking aktivnosti.
“S razvojem tehnologije koja nam je primarna vidimo sljedeći korak da bicikl bude suputnik i svakodnevni suradnik vozaču, imat će navigaciju koja primjerice upozorava na onečišćenost na ruti, informira gdje je gužva u prometu u gradu, preporučuje zelene rute”, opisao je Karmelić buduće Greypovo vozilo, koje bi se još više uklopilo u priču o održivosti i eko profilu na koji tvrtka “vozi”.
Ove godine u Greypu mogu biti zadovoljni brojkama, prodali su, u cijelom svijetu, 1500 komada svojeg najpopularnijeg modela G6, onog starijeg G12 šezdesetak, a najnovijeg, ljetos predstavljenog T5 oko 600 primjeraka. Pandemija im je pomogla, zbog povećane potražnje, ali, priznaju, i odmogla, jer su tvornice dijelova u Vijetnamu i Tajlandu bile zatvorene.
Zbog svjetskih poremećaja u dobavnim lancima imaju teškoća s nabavkom komponenti, naročito tehnoloških bitnih za povezivost, što utječe i na isporuku gotova proizvoda. No, za razliku od konkurenata (uključujući i proizvođače “običnih”), na koje se čeka i 10, Greypovi bicikli kupcima stižu dva mjeseca od narudžbe. Ovih dana tvrtka je objavila da je s ponudom bicikala ušla i u lanac prestižnih robnih kuća u Velikoj Britaniji – Selfridges.
Na prvim Nestléovim razgovorima o održivosti, jučer u Bird Incubatoru u Zagrebu, pokretač Mireta, startupa koji radi ekološke tenisice Domagoj Boljar, generalni direktor agencije Imago Ogilvy Damir Ciglar, direktorica komunikacija Nestléa za tržište jugoistočne Europe Neli Angelova, voditeljica održivosti Raiffeisenbank Austria Sara Foršek i novinarka Iris Hazler, te Greypov Vladimir Karmelić, na primjerima iz svog djelokruga (prijevoz, proizvodnja hrane i obuće, mediji, marketing i odnosi s javnošću, financije) poručili su da održivost nema alternativu i da ekonomija i ekologija mogu ići ruku pod ruku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hebala vas “odrzivost”,i kao njoj nema alternative ,ma nemoj! Da bi vi mogli sve uzest i jedini radit a istalima sipak! Unistavate trzisno natjecanje i slobiduvrada i izbiora ,jer ste povezani sa politickim agendama koje vam to omogucuju
Uključite se u raspravu