Kako Hrvati upravljaju osobnim financijama otkrilo je istraživanje MasterIndexa u kojem je sudjelovalo 1046 korisnika bankarskih usluga, a kaže nam da se Hrvati doista naveliko koriste platnim karticama.
Tumači se da je riječ i o utjecaju pandemije koja je digitalizaciju stavila u fokus, a transformirala je i kupovne te platne navike. Stoga ne čudi što 89% ispitanika koristi kartice za online kupnju te da se takva kupnja obavlja u prosjeku jednom mjesečno.
To je i dalje izraženije kod osoba s primanjima većim od 12.000 kuna, najčešće se kupuju odjeća, elektronika i proizvodi za kućanstvo.
Najveći porast zabilježen je u online kupnji odjeće, kozmetike i hrane. U kategoriji hrane specifičan je i porast kupnje gotovih obroka, što se može dovesti u direktnu vezu s pandemijom.
Čak 68% njih kaže da kupuje online jer si tako štede vrijeme. Važno za napomenuti je i da je online kupnja najviše pala kod kupnje usluga iz kulture.
Digitalna smo nacija, na što ukazuje i brojka prema kojoj ispitanici dnevno provode 4,6 sati na pametnom telefonu, a 2,5 sati na prijenosnom računalu. Uz to, 86% ispitanika koristi i aplikacije za online chat.
Očito je da težimo za inovacijama, a sve više ih priželjkujemo i u području zdravstva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu