Bonami ove jeseni počinje poslovati u našoj zemlji, uz Latviju, Litvu i Sloveniju

Autor: Marta Duić , 05. listopad 2021. u 07:01
Ilustracija: Pixabay

Češki trgovac namještajem Hrvatsku je svrstao u skupinu brzorastućih tržišta.

Bonami, češka internetska trgovina dizajnerskog namještaja i dekoracija, ove je jeseni došla na hrvatsko tržište. U ovom širenju Bonami je ušao i u Latviju, Litvu i susjednu nam Sloveniju, a počeli su i s otvaranjem fizičkih trgovina.

“Bonami je jedan od najvećih europskih internetskih trgovaca namještajem i dekoracijama, mi smo mjesto koje inspirira ljude na stvaranje ljepšeg doma. Tome težimo nudeći kvalitetnu, a istovremeno pristupačnu robu i usluge, od dostave do mogućnosti korištenja usluga dizajnera interijera”, pojašnjavaju iz Bonamija.

Otvaranje prodavaonica

Kako dodaju, započeli su i sa izgradnjom mreže fizičkih prodavaonica kako bismo bili još bliži kupcima. “Iako 2020. godina nije bila nimalo laka, na kraju je bila uspješna za tvrtku. Jako smo narasli, a svjedočili smo i tome da kao online igrač koji postupno otvara fizičke trgovine imamo brojne prednosti u odnosu na konkurente. Želimo iskoristiti svoju brzinu i dodatno uložiti u usluge koje pružamo, a odluka o proširenju odnijela nam je otprilike četvrt godine. Procijenili smo brojne demografske i ekonomske pokazatelje, stanje industrije i jačinu konkurencije. Na kraju je veliku ulogu odigrala i činjenica da smo vjerovali tim tržištima te da smo se kao organizacija osjećali spremnima za projekt koji bi gotovo udvostručio broj tržišta na kojima djelujemo˝, objašnjavaju iz češke kompanije.

40.000 artikala

nudi ovaj internetski trgovac na novim tržištima, a najavljuje i dodatno proširenje ponude

Prvo tržište nakon matičnog češkog bila im je Poljska gdje su se pojavili 2014. i to svega godinu dana nakon što je ova tvrtka osnovana, a uslijedile su Slovačka, Rumunjska i Mađarska. “Među vodeće smo tri tvrtke na tržištu u svom segmentu. Naravno, imamo najsnažniju poziciju i najviše kupaca u Češkoj, Poljskoj i Slovačkoj, gdje najdulje i poslujemo. Međutim, u Rumunjskoj i Mađarskoj vidimo snažan rast s velikim potencijalom. Tražeći mogućnosti na novim tržištima, naišli smo na skupinu zemalja koje imaju značajan potencijal, ali ih veliki igrači često zanemaruju zbog svoje veličine. To su bile Latvija, Litva, Slovenija i Hrvatska. Osim toga, sva su ta tržišta relativno blizu postojećim, što nam je omogućilo vrlo brzo upravljanje ekspanzijom i bez potrebe za značajnim logističkim promjenama. Hrvatska i Slovenija su zemlje gdje ljudi vole koristiti mobilne uređaje za kupnju. U nekim se područjima ljudi još uvijek navikavaju na internetsku kupnju, a mi im želimo ponuditi pouzdanu trgovinu koja će im olakšati taj prijelaz. Povrh toga, ova tržišta već brzo rastu posljednjih nekoliko godina i ne pokazuju znakove usporavanja. Unatoč zajedničkim karakteristikama, sva ta tržišta imaju svoju jedinstvenu povijest i potrebe te stoga gradimo lokalne timove koji će nam pomoći u lokalizaciji naše e-trgovine˝, ističu iz Bonamija.

Udvostručili kapacitet

Na novim tržištima u ponudi je više od 40.000 ukrasa za dom i manjeg namještaja, a iz Bonamija najavljuju da će tijekom prve godine dodatno će proširiti ponudu većim predmetima namještaja poput sofa ili komoda. “U posljednjih godinu dana udvostručili smo kapacitet središnjeg skladišta u Pragu, koje sada ima gotovo 40.000 četvornih metara. Zahvaljujući tome moći ćemo opsluživati nova tržišta i u budućnosti im nuditi isti široki asortiman kao i na postojećim. Naša dugoročna ambicija na svim tržištima jest biti prvi izbor za kupce u području Home & Living, a na novim tržištima želimo u roku od tri godine biti među tri najbolja internetska prodavača namještaja i dekoracija˝, poručuju za kraj iz Bonamija.

Komentirajte prvi

New Report

Close