Promocija, predstavljanje i povezivanje zagrebačkih restorana i ugostiteljske ponude, promocija ugostiteljskih zanimanja među mladima, umrežavanje s lokalnim proizvođačima i promocija lokalne hrane – sve su to ambiciozni ciljevi nove digitalne platforme i koncepta Zagreb Mingles, projekta Nezavisne udruge ugostitelja realiziran uz potporu Turističke zajednice Grada Zagreba.
Brendiranje za novo doba
“Projekt je zamišljen tako da uz predstavljanje vrhunskih zagrebačkih restorana i njihovih aktualnih ponuda, pripremljenih od sezonskih namirnica lokalnih proizvođača, konstantno radimo na osmišljavaju novih turističkih gastro događanja. Lokalne namirnice visoke kvalitete, sezonski recepti, domaći proizvođači, vrhunski restorani i barovi, visoka usluga i tradicija okosnice su zagrebačke gastronomije, koja sada po prvi puta predstavljamo na jednom mjestu. Tako će se raditi na osmišljavanju raznih evenata i gastro druženja, a svaki posjetitelj web stranice moći će razgledati trenutnu ponudu određenih restorana i barova s atraktivnim menijima”, pojasnila je Žakline Troskot, predsjednica Udruge na predstavljanju projekta u utorak, gdje je projekt podržala i ministrica turizma Nikolina Brnjac.
“Ovo je primjer kako se Hrvatska može brendirati kao gastronomska destinacija, što je i stavljeno u našu novu Strategiju održivog razvoja turizma do 2030. godine. Ovakvi projekti omogućuju cjelogodišnju ponudu, a nama je bitno da ideja koncepta od polja do stola, što je prije bilo mrtvo slovo na papiru, kreće u realizaciju. Ministarstvo turizma će u suradnji s udrugom raditi na širenju projekta, ovo je tek početak”, otkrila je Nikolina Brnjac.
Jedan od najvažnijih ciljeva je povezivanje s lokalnim proizvođačima i realizacija ideje od polja do stola.
Suradnja s OPG-ovima
“Već surađujemo individualno s pojedinim OPG-ovima, a sada nam je cilj proširiti tu suradnju i postići bolje poslovne uvjete i za ugostitelje i za dobavljače. Tu uvijek postoje izazovi s količinama robe, ili cijenama, ali ako postignemo volumene i napravimo plasman za neke proizvođače, moći ćemo bolje pregovarati i oko nabavnih cijena. Nećemo nikog prisiljavati da s nekim radi, to nije ideja, ali želimo se bolje umrežiti i održavati kvalitetu, i zato se u Zagreb Mingles mogu uključiti samo objekti koji su uključeni u našu Udrugu”, pojašnjava Troskot.
Za sada je u ovaj projekt uključeno oko 80 lokala, a kako će inicijativa rasti tako će se lista ugostiteljskih objekata širiti, s ciljem da zaokruže zagrebačku gastronomsku priču.
Istodobno, kako je NUU dio Nacionalne udruge ugostitelja, javljaju se članovi i iz drugih krajeva kako bi kod sebe pokrenuli priču. Tako upravo ovih dana Udruga ima sastanak u Bjelovaru koji priprema svoj Mingles.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu