Šivala lutkama haljine, a sad su njene primjer modnog luksuza

Autor: Lucija Špiljak , 16. rujan 2021. u 22:00
Od odjevnih komada Maleze najtraženiji kostimi, svilene spavaćice i kompleti/PD

Brend Maleza, Danijele Jovanovski, prvi naš dobitnik Luxury Lifestyle Awardsa za odjeću.

Hrvatski brend luksuzne ženske odjeća Maleza dobitnik je priznanja za najbolji luksuzni niche modni brend u Hrvatskoj koje dodjeljuje Luxury Lifestyle Awards.

Svake se godine u New Yorku u sklopu ovog događanja pomno selektiraju, slave i promoviraju najbolji luksuzni brendovi i usluge iz cijelog svijeta, a uz kategorije ulja i hotela Hrvatska je prvi put primila i priznanje za modni luksuz.

Iza brenda Maleza krije se vlasnica i kreativna direktorica Danijela Jovanovski. Iako su iza nje godine rada u drugoj branši poslovanja, kaže da je moda od malih nogu bila njezina strast.

Materijali kao najveća strast

“Dobiti ovako prestižnu nagradu je velika čast. Predanost, upornost, ljubav i sav trud koji sam uložila su prepoznati. S druge strane i velika odgovornost ispuniti očekivanja. Ja vjerujem da hoću i više od toga jer kad vjeruješ u sebe i radiš s ljubavlju, nebo je granica.

Prekrajala sam vlastite haljinice koje mi se nisu sviđale, šivala lutkama odjeću, divila se ženama koje su imale lijepu odjeću. Ali kako to biva kad porasteš, uvjere te da je nešto drugo sigurnije i bolje za tebe pa kreneš tim putem i snove ostaviš iza sebe, za neka bolja vremena. Nakon dugog razmatranja i analize, prošle godine u srpnju pokrenula sam pripreme, a u studenom počela s radom.

Uslijedilo je vrijeme najveće neizvjesnosti i straha te sve što se moglo čuti je bila crna psihologija. Odustajanje za mene nije bila opcija, već sam to vrijeme posvetila učenju, analizi i pripremi zacrtanim projekata.

Danijela Jovanovski/PD

Ulaganje je jedan od najzahtjevnijih izazova, ako želite biti najbolji nema kompromisa. Ja sam imala tu sreću da sam imala financijsku i moralnu podršku svojih bližnjih”, priča nam Jovanovski.

Maleza brend je, kaže, namijenjen svim ženama i djevojčicama koje žele vrhunski dizajn, kvalitetu i luksuz ručno izrađene odjeće.

“Moja inspiracija su žene – svaka ima ono nešto posebno i baš savršeno. Žene koje vole biti drugačije, koje svojim odijevanjem ističu svoju osobnost, cijene kvalitetu i žele najbolje za sebe. Iz dana u dan brend polako raste uz dobre preporuke i zadovoljstvo klijentica i ja sam zadovoljna. Svakako imam u planu širenje, ali i zadržavanje istog načina izrade u malim ograničenim serijama”, ističe Jovanovski.

Ime brenda Maleza satkano je od početnih slova imena njezine djece – Mark, Leon i Zara, za koje kaže da su njezini najvjerniji i najiskreniji kritičari.

“Oni su kruna mog života, tako da sve nastaje iz čiste zajedničke ljubavi, a tu istu emociju prenosim i na modele i šaljem svim ženama koje će nositi Maleza kreacije”, ističe.

Materijali za nju predstavljaju najveću strast u poslu, uglavnom ih kupuje u Firenci, a kaže da uvijek bira najbolje – svilu, ‘crepe de chine’, bukle i brokat te finu čipku. Od odjevnih komada kaže da su najtraženiji kostimi, svilene spavaćice i kompleti. Jovanovski također trenutačno radi na crtanju uzoraka vlastitih materijala koji će se proizvoditi u Italiji.

U planu otvaranje butika

Dosad su za Malezu snimili dvije kampanje – jesen/zima u Hotelu Amadria Zagreb te proljeće/ljeto u hotelu i vinariji Meneghetti. U pripremi je i treća kampanja koja će se snimati krajem listopada ove godine u Italiji, a izlazi u studenom.

Kolekcije dostupne putem web shopa www.maleza.hr. ili uz prethodnu najavu na adresi Crvenog križa 15 u Zagrebu gdje Jovanovski klijenticama posvećuje vrijeme i nudi potpunu privatnost, a na visokoj će razini, kaže, nuditi uslugu i u butiku čije je otvaranje u planu.

S obzirom na vlastiti dizajn, ne izrađuje po narudžbi, no ponekad se, kaže, dogodi da napravi korekcije na modelu.

Njezin tim – koji će uskoro dobiti nove članove – zasad čine dvije žene s više od 20 godina iskustva u modnoj industriji, Jovanovski kao kreativna direktorica brenda te Morana Petričević, vlasnica konzultantske tvrtke koja je zadužena za poslovni razvoj i medije u Hrvatskoj i inozemstvu.

Jovanovski smatra da je u modnom svijetu danas najvažnije ostati vjeran i dosljedan sebi i svojoj viziji, posebice jer je, kako kaže, tržište zasićeno modnim novitetima koji se mijenjaju svakim danom.

“U toj priči odlučila sam se istaknuti kvalitetom svog rada i održivošću modela, visokom kvalitetom ručne izrade i vrhunskih materijala i vjerujem da će to biti prepoznato. Voljela bih u budućnosti imati tvornicu i zapošljavati sve te divne i vrijedne žene koje imaju ogromno znanje u modnoj industriji.

Teško mi pada gledati kako jedna izuzetno važna grana industrije propada zbog interesa za masovnom proizvodnjom nekvalitetnih proizvoda. Naši ciljevi za buduća vremena su predanost, trud i rad”, zaključuje Danijela Jovanovski.

Foto: PD

Komentirajte prvi

New Report

Close