U godini u kojoj obilježava 105. obljetnicu, tvornica ulja Zvijezda iz Zagreba može se pohvaliti i dobrim poslovnim rezultatima. Podaci o 20,7% više prodane gotove robe (misli se ne artikle poput ulja, majoneze, margarina, ukiseljenog povrća…) nego u istom razdoblju prethodne, pandemijske 2020. godine, odnose se, doduše, na prvih 8 mjeseci, no nastavi li se niz do kraja godine, bit će dodatnih razloga za proslavu jubileja. Odličan razlog je i izvozni uzlet – naime, ova je najveća domaća industrija biljnih ulja, u sastavu Fortenova grupe, u 8 mjeseci 2021. ostvarila rast količinskog izvoza za čak 55%, naspram 2020.
Iz Zvijezde će reći da je to posljedica ”fokus na usavršavanje proizvodnje, modernizaciju i predstavljanje novih proizvoda”, a direktor Tomislav Alagušić će istaknuti da su obljetnicu dočekali s dobrim rezultatima zahvaljujući povjerenju potrošača i održavanju kvalitete proizvoda, s fokusom tima na inoviranje. Neki od takvih originalnih proizvoda su, primjerice, majoneza s dodatkom tamnog piva, nazvana Pivoneza, namaz Butissimo, a posebnu paletu, predstavlja, pak, cijela linija Planet of plants. Riječ je o prvoj hrvatskoj ”plant based” liniji od sedam proizvoda, svih bez jaja, glutena i soje, a zbog čega su pogodni i za vegane i vegetarijance, kao i za ”fleksitarijance”. Linija je nastala u suradnji s PIK Vrbovcem, liderom u proizvodnji mesa na hrvatskom tržištu. Time su kompanije prve u Hrvatskoj prihvatile rastući globalni trend namirnica za ljude koji ne žele ili ne podnose jesti tvari životinjskog porijekla.
”Predvodimo trendove i uvodimo inovativne proizvode koji odgovaraju potrebama potrošača. Drago nam je da oni to prepoznaju i što nam dobri rezultati otvaraju vrata za partnerstva koja imamo s Udrugom Zagreb za sindrom Down i Udrugom slijepih Zagreb s kojima radimo na osnaživanju članova društva koji nisu toliko vidljivi, te ćemo u tom smjeru i nastaviti vraćati svoj doprinos zajednici”, kaže Alagušić.
Nije nebitno što brendovi ove tvrtke uživaju veliki renome među potrošačima, što je i mjerljivo pa se iz kompanije pozivaju na istraživanje BRANDpuls, prema kojem je Zvijezda suncokretovo ulje najsnažnija robna marka i prvi izbor potrošača u nas, a Zvijezda majoneza treći po snazi. To neće zasigurno promijeniti niti činjenica što je ulje, kao bazični prehrambeni proizvod, u zadnjih godinu dana poskupjelo najmanje 40%.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu