Hrvatsko edtech rješenje stupa u Njemačku, Koreju, Kanadu, Brazil…

Autor: Lucija Špiljak , 14. rujan 2021. u 10:00
Dijana Vetturelli i Silke Hermann, osnivačice Disqoursea/PD

Kompanija disqourse je kreirala istoimeno digitalno rješenje, točnije desktop aplikaciju koja kombinira pametnu tehnologiju, poslovno relevantan sadržaj i inovativnu metodu učenja.

Hrvatska edtech (obrazovne tehnologije) tvrtka disqourse najavila je prošli tjedan da kreće u osvajanje globalnog tržišta, gdje će predstaviti svoju istoimenu desktop aplikaciju koja omogućava samoorganizirajuće grupno učenje temeljeno na fokusiranom i argumentiranom diskursu te brzo pokreće organizacijsku agilnost.

Idejne začetnice Dijana Veturelli i Silke Hermann kažu da se ideja stvarala nekoliko godina, neka od istraživanja tržišta započela su još 2018. godine, a u akciju su krenule lani u kolovozu. Pritom ističu kako je u godinu dana inicijalni tim radio i stvarao na daljinu, bez ijednog osobnog susreta.

Hrvatske kompanije prve su na svijetu imale priliku upoznati disqourse koji je lansiran krajem veljače ove godine. S implementacijom su klijenti započeli u travnju, a sada su zakoračili na globalno tržište, sklopivši suradnju sa šest partnerskih kompanija u Austriji, Brazilu, Kanadi, Koreji, Njemačkoj i Peruu.

Stoga će odsad, osim na engleskom, njemačkom i hrvatskom jeziku, moći opskrbiti i tržišta francuskog, portugalskog, francuskog i korejskoga govornog područja.

“Trenutno ga primjenjuju organizacije iz financijskog i energetskog sektora koje su u fazi uvođenja organizacijske agilnosti, no švicarski klijent je jedan Grad čiji je interes pripremiti svoju Upravu za novo dinamično doba i decentraliziran način rada”, pojasnila nam je suosnivačica Dijana Vetturelli.

Veliko tržište s velikom konkurencijom

Disqourse je jednostavna desktop aplikacija koja kombinira pametnu tehnologiju, poslovno relevantan sadržaj te inovativnu metodu učenja, a primjenjiva je u kombinaciji s uobičajenim video platformama kao što su Webex, Zoom ili Teams.

“Grupe od 4-6 zaposlenika prolaze jedan tematski ciklus kroz pet sesija u trajanju od 90 minuta svaki i između svake sesije imaju pauzu od 7-14 dana. Istoimenu tvrtku ‘disqourse’ osnovali smo krajem kolovoza. Proces otvaranja je trajao znatno duže od očekivanog tako da smo u početnoj fazi aplikaciju nudili pod brendom i okriljem tvrtke VETTURELLI u Hrvatskoj i red42 u Njemačkoj”, pojašnjava Hermann.

Njemačke kompanije brže su reagirale na proizvod od hrvatskih u proteklih pola godine koliko je disqourse aktivan na ovim tržištima.

“Veliko tržište s velikom konkurencijom stvara pritisak za novim rješenjima i to se osjeća kod svakog razgovora bilo s postojećim ili potencijalnim klijentima”, kaže Veturelli, dodajući da je zanimljivo pratiti kako se kompanije odnose prema pojmu agilnosti i agilnom načinu rada.

“Pitate li šest članova Uprave što podrazumijevaju pod tim pojmovima i zašto su im potrebni – dobit ćete šest različitih odgovora. Kako onda očekivati od preostalih 30, 100 ili 3.000 zaposlenika da imaju isto razumijevanje ili da se mogu pripremiti za tržišnu utakmicu i stvaranje dodane vrijednosti. Pojačanom pojavom rada na daljinu ti su nedostaci postali još izraženiji, a mogućnost poticanja promjena se samo usporila. I to je univerzalan problem, prisutan na svim tržištima”, ističe Veturelli.

Kreću zapošljavanja

Hermann na to dodaje da E-learning platforme koliko god nudile široku ponudu sadržaja, navedene probleme ne mogu riješiti.

“Jedan od problema s klasičnim ponudama e-učenja jest taj što se usredotočuju na pojedinca i ponajprije na prenošenje znanja za pojedinca. I to je potrebno, ali nije ni blizu dovoljnog. Organizacijsko učenje treba mnogo više. Gotovo bi se moglo reći da je davanje znanja pojedincima lakši dio. Izazov je stvoriti kolektivno znanje na takav način da ono može postati kolektivna sposobnost. A upravo to omogućava disqourse”, tvrdi Hermann.

Istoimenu tvrtku otvorile su tek krajem prošlog mjeseca, stoga će sa zapošljavanjima krenuti od sljedećeg tjedna. Zasad, kažu, traže dvije osobe, a u narednih pola godine predviđeno je i do desetak ljudi.

“Ono što me raduje je činjenica da će sva zapošljavanja biti u Hrvatskoj, a na vanjskim tržištima smo dogovorili suradnju sa sa šest partnerskih kompanija u Austriji, Brazilu, Kanadi, Koreji, Njemačkoj i Peruu te ćemo s vremenom vidjeti koje će biti daljnje potrebe naših klijenata i partnera”, kaže Veturelli.

Najavile su i da će hrvatska publika ponovno imati premijeru, jer će disqourse prvi puta moći testirati i šira javnost na Comeleon konferenciji u listopadu.

Komentirajte prvi

New Report

Close