Novi izgled ‘zmajskih’ aduta, perjanica crafta raste 20%

Autor: Sergej Novosel Vučković , 07. rujan 2021. u 07:01
Na novim etiketama magija ocrtana i u detaljima zmajevih ljuski, kao hmelj su/PD

Na svečanosti Zmajevo novo ruho prezentirane su nove etikete pivovare koja je praktički začela domaću revoluciju craft pivarstva, a koja još teče.

Sedam godina od lansiranja prvih ‘zmajeva’ obilježila je proteklog vikenda zagrebačka Zmajska pivovara, u svom ‘gnijezdu’, u pogonu na Jankomiru, a tim povodom njeni su proizvodi vizualno osvježeni, nakon što je u srpnju otkriven novi logotip.

Na svečanosti Zmajevo novo ruho prezentirane su nove etikete pivovare koja je praktički začela domaću revoluciju craft pivarstva, a koja još teče.

Vizualni aspekt Pale Alea, Portera, Pozoja i inih favorita usklađen je sad s kvalitetom proizvoda, poručili su vlasnici pivovare Andrej Čapka i Hrvoje Čirjak, naglasivši da je novi vizual suvremeniji i direktniji, a i dalje prepoznatljiv.

“Pogađa bit Zmajske i glavne vrijednosti brenda: predvodništvo, neovisnost, beskompromisnost, inspirativnost, odvažnost, majstorstvo”, kažu glavni ‘zmajevi’. Ova se pivovara stabilizirala kao perjanica domaćeg crafta, scene koja broji već više od 100 malih neovisnih igrača, a iz kotlova u Jankomiru plasirano je dosad na tržište 45 vrsta piva.

Od 2014. uloženo je 1,5 milijun eura u postrojenje i opremu, danas godišnje Zmajska ima prihode od oko milijun eura, sa stopom rasta 20%., navode. U pozitivi su završili i pandemijsku 2020., unatoč nemogućnosti rada ugostiteljstva kao kanala prodaje, što se prelilo i na dio 2021.

“Imamo 12 stalno zaposlenih cijele godine. Naša piva dostupna su kupcima i kroz mrežu gotovo svih hrvatskih trgovačkih lanaca. Uspješno i izvozimo, zasad oko 10% prodaje ostvarujemo u inozemstvu”, kažu Čapka i Čirjak.

Komentirajte prvi

New Report

Close