Vodeća europska platforma za modu i lifestyle Zalando u burzovnom indeksu DAX

Autor: Lucija Špiljak , 06. rujan 2021. u 15:06
Zalando, njemačka online modna stranica, na 23 tržišta ima 42 milijuna kupaca/PD

Riječ je o najvažnijem indeksu na njemačkom tržištu koji obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj.

Od 20. rujna ove godine Zalando SE bit će dio burzovnog indeksa DAX (Deutsche Aktienindex), inače najvažnijeg indeksa na njemačkom tržištu koji obuhvaća najveće izlistane kompanije u Njemačkoj.

Objavio Qontigo’s global index provider STOXX Ltd i usto se navodi da je Zalando, inače vodeći modni trgovac i uslužna platforma, od 2015. godine je uključen u indeks MDAX, a njemačkom blue chip indeksu DAX će se pridružiti 13 godina nakon osnivanja.

“Ponosimo se onime što je Zalandov tim stvorio u proteklom desetljeću. Narasli smo od startupa koji je prodavao japanke iz podruma do paneuropske platforme s oko 45 milijuna kupaca. No još veće prilike su tek pred nama”, rekao je suosnivač Zalanda i jedan od CEO-a Robert Gentz.

Na njega se nadovezao David Schneider, suosnivač i jedan od izvršnih direktora, poručivši kako je njihov uspjeh “duboko utkan u kulturu Zalanda koja se bazira na povjerenju, transparentnosti i poduzetništvu”.

Ambiciozni ciljevi

Osnovan 2008. u Berlinu, Zalando je od svog IPO-a dosljedno ostvarivao snažan i profitabilan rast te od 2014. do 2020. godine učetverostručio svoje poslovanje. Danas je Zalando vodeći modni trgovac i uslužna platforma koja povezuje oko 45 milijuna aktivnih korisnika s više od 4.500 brendova i partnera.

Zalando primjenjuje platformsku strategiju kako bi postigao rast i unaprijedio digitalizaciju u industriji. Njegova usredotočenost na modu i stil života korisnicima pruža jedinstvena iskustva, a brendovima – partnerima posebna uslužna rješenja.

Zalando će zadržati svoj fokus na rast s ciljem dosizanja bruto volumena robe (Gross Merchandise Volume – GMV) u iznosu od više od 30 milijardi eura do 2025. Dugoročno gledajući, kompanija cilja na više od 10 % od ukupno 450 milijardu eura vrijednog europskog tržišta mode. Zalando će stoga nastaviti ulagati u korisničko iskustvo, platformske usluge i infrastrukturu.

Odnedavno i u Hrvatskoj

Podsjetimo, Zalando je nedavno stigao i u Hrvatsku gdje kupci biraju između 300.000 proizvoda i 1400 robnih marki koje mogu platiti karticom, unaprijed ili pouzećem. Zalando preko Hrvatske pošte nudi dostavu između 3-5 dana, uz besplatne povrate u roku od 30 dana nakon kupnje.

Pritom nude i mrežu s više od 1000 poštanskih ureda i 150 paketomata. Tijekom sljedećih tjedana Zalando će pokrenuti kampanje s lokalnim influencerima u Hrvatskoj kako bi stupio u kontakt s novim korisnicima.

“Hrvatski proizvođači moći će postati dijelom Zalandovog partnerskog programa te će putem platforme moći nuditi svoje proizvode kupcima u 23 europske zemlje. Želimo biti polaznička točka za modu u Europi”, rekla je Sarah Guerrier, vršiteljica dužnosti generalne direktorice Zalanda za srednju i istočnu Europu.

Komentirajte prvi

New Report

Close