Od četiri državne željezničke tvrtke u Crnoj Gori, tri su u prvih šest mjeseci 2021. poslovale s gubitkom

Autor: Poslovni dnevnik , 05. rujan 2021. u 22:00
Samo je Željeznički prijevoz u prvoj polovici ove godine ostvario pozitivan poslovni rezultat/Pixabay

Ukupan poslovni gubitak u prvih šest mjeseci ove godine iznosio je oko 1,79 milijuna eura.

Od četiri državne željezničke kompanije u Crnoj Gori, tri su u prvoj polovici godine poslovale s minusom, piše Dan. Ukupan poslovni gubitak u prvih šest mjeseci ove godine iznosio je oko 1,79 milijuna eura.

“Željeznički prijevoz (ŽPCG) u prvih šest mjeseci ove godine ostvario je pozitivan poslovni rezultat od 48,18 tisuća eura. U istom razdoblju prošle godine ta kompanija poslovala je s gubitkom od 45,6 tisuća eura”, navodi se na web stranici Montenegroburze.

Kompanija Montecargo u prvih šest mjeseci 2021. prijavila je minus od 1,28 milijuna eura, što je povećanje u odnosu na isto razdoblje prošle godine kada je gubitak bio 751,12 tisuća eura.

Željeznička infrastruktura (ŽICG) tijekom prve polovice ove godine poslovala je s minusom od 199,2 tisuća eura. U odnosu na isto razdoblje lani poslovanje ŽICG-a pogoršano je, budući da je ta tvrtka u u prvih šest mjeseci 2020. godine imala pozitivan neto rezultat od 3,04 tisuće eura.

Kad je riječ o Održavanje željezničkih voznih sredstava (OŽVS), ta je državna kompanija u prvih šest mjeseci ove godine imala gubitak od 316,85 tisuća eura.

U istom razdoblju prošle godine minus je bio veći i iznosio je 328,75 tisuća eura. Prihodi Montecarga značajno su smanjeni u prvoj polovici ove godine u odnosu na isto razdoblje lani, sa 2,83 milijuna eura na 2,08 milijuna eura.

ŽICG je od siječnja do kraja lipnja ove godine imao prihod od 7,19 milijuna eura, koji je neznatno povećan u odnosu na prvih šest mjeseci prošle godine.

U Strategiji razvoja željeznice za razdoblje od 2017. do 2027. godine navodi se, između ostalog, da se treba stvoriti održivo financiranje, tj. jaka veza izvora financiranja sa srednjoročnim planovima održavanja i dugoročnom strategijom.

Komentirajte prvi

New Report

Close