Konzumov novi program vjernosti Morsovci šalje poruku o nužnosti očuvanja prirode s naglaskom na zaštićene i ugrožene životinjske vrste iz morskih dubina.
Naime, zaštita okoliša, biljnih i životinjskih vrsta obveza je svih nas, a iz Konzuma ističu kako tu vrijednost osvještavaju i promiču od malih nogu.
Morsovci su plišana družina od sedam likova, od kojih troje žive i u našem Jadranskom moru: morski pas, kornjača i morski konjić. Svaka od tih životinjskih vrsta ima značajnu ulogu u ekosustavu te je neophodno sadašnje i buduće naraštaje educirati i informirati o tome.
S poslovne strane, za cijeli projekt Morsovaca zaslužan je Konzumov tim stručnjaka iz različitih sektora, a uz Konzumov marketinški tim, na kreativnom konceptu kampanje i TV spota radila je ZOO agencija.
Na produkciji je radilo više od 50 osoba različitih profila pa širi tim uključuje komunikacijske stručnjake, producente, glazbenike, glumce, pjevače, snimatelje i animatore.
Za produkciju spota angažirani su Val Produkcija, redatelj Tomislav Rukavina i 3D umjetnik Boris Goreta. Konzum se idejom društveno odgovorne edukacije usmjerene prvenstveno na djecu, ali i na odrasle vodio i u prošlogodišnjem programu vjernosti Zumići.
Zumići su tako osvještavali važnost čuvanja prirode i kukaca, a kampanja je naišla je na odličan odaziv od strane kupaca. U prilog ide i činjenica da se Bubamara Točkica, zahvaljujući kojoj je prikupljeno 350.000 kuna za sigurno uklanjanje rojeva pčela iz gradova, rasprodala u rekordnom roku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu