Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) ponovno je upozorila na tešku situaciju u svojim članicama, unatoč dobro odrađenoj ljetnoj sezoni. Ističu veliku važnost nastavka potpora koje znače opstanak agencija i očuvanje radnih mjesta.
“Vesele nas iznimno dobri rezultati turističke sezone 2021. koje niti najveći optimisti među nama nisu mogli predvidjeti ali, na žalost, oni nisu bitno utjecali na poslovanje turističkih agencija koje većinu svojih usluga i specijalizacija ne baziraju na suncu i moru u špici sezone.
Specifičnost agencijskog poslovanja bazirana je na turističkoj ponudi i uslugama kreiranim za određene tržišne niše čija se realizacija veže uz vremenske periode izvan turističke sezone, kao što su grupna putovanja, kongresni turizam i školska putovanja.
Također, značajan broj agencija specijaliziran je za kreiranje i pružanje usluga za određena strana tržišta s kojih, odnosno prema kojima, ove godine, zbog putnih restrikcija, nije bilo moguće realizirati putovanja, kao što su Azija, Australija, Kanada. Stoga nam je nastavak potpora za očuvanje radnih mjesta od ključne važnosti,“ ističe Tomislav Fain, predsjednik UHPA-e.
Iz rezultata ankete koje je UHPA provela među članicama i dalje je evidentan kontinuiran pad prometa i poslovnih rezultata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu