Neugodno iskustvo snimio je turist kojem je vozač taksija najprije kazao da će ga vožnja od hotela Radisson do Zračne luke stajati 300, 350 kuna, a onda mu je naposlijetku naplatio 900 kuna.
Osim toga, turista i njegovu kćer je ostavio na autobusnom stajalištu, a ne pred zgradom terminala. Kada je nezadovoljni turist tražio objašnjenje, vozač taksija je samo sjeo u vozilo.
Turist je sve snimio i objavio na YouTube-u. Na snimci je pojasnio što mu se dogodilo i upozorio druge da izbjegnu ovakve situacije.
Međutim, unatoč neugodnom iskustvu, Hrvatsku, Split i ljude je opisao kao predivne i pozvao ostale da svakako posjete našu zemlju.
Dalmatinski portal doznaje kako je riječ o vozaču koji radi na aplikaciju.
“Mi kao legalni taksisti, koji rade na području grada Kaštela i samog aerodroma, zgražamo se nad takvim postupcima i najoštrije ih osuđujemo. Stoga molimo medije, pošaljete poruku u javnost i objavite ovaj video na svojim platformama, a sve u cilju sprječavanja ovakvih nečasnih i sramotnih radnji”, poručuju kaštelanski taksisti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Eight hundred, je 800 al ok 😀
Uključite se u raspravu