Od lansiranja do danas, TQ se prometnuo u tržišnog lidera među privatnim robnim markama auto-dijelova, a jedini je usmjeren na premium brandove.
Najveći domaći distributer auto-dijelova, tvrtka Tokić, svoju je robnu marku TQ lansirala 2008. godine, u vrijeme kada je tržište novih i rabljenih automobila u Hrvatskoj bilo dosegnulo vrhunac. Netipično za privatne marke auto-dijelova, Tokić je je kupcima želio ponuditi najširi mogući izbor proizvoda i kategorija, bez dvojbi oko kvalitete koja dolazi s privatnom markom.
U lansiranju marke TQ, tvrtka je strateški iskoristila svoju poziciju vodećeg distributera auto-dijelova i vrsnog poznavatelja domaćeg i svjetskih tržišta i ključnih igrača i postala broj jedan na tržištu privatnih marki.
Tokić je jedini među privatnim markama auto-dijelova ponudio premium brendove i umjesto jeftine alternative, kupcima postao prvi izbor. Tome je bitno pridonijela tehnološka evolucija u poslovanju, pa uz stalnu izravnu dvosmjernu komunikaciju s kupcima, logistički, u najkraćim rokovima mogu odgovoriti na zahtjeve kupaca.
Za razliku od većine proizvođača usmjerenih na jedan ili manji broj kategorija i dobavljača, TQ pokriva čak 18 grupa proizvoda s više tisuća dijelova u ponudi za sva vozila. U ukupnoj prodaji u Tokiću, privatne robne marke imaju udio od 12 %, uz stalni rast i jačanje pozicije na izvoznim tržištima.
Svojim robnim markama Tokić pristupa s velikom pažnjom, uzimajući u obzir globalne trendove, strategiju razvoja tvrtke i sve okolnosti na lokalnom tržištu. Izvrsnost marke TQ potvrđena je i kroz kobrending i suradnju s tvrtkom Zimmerman, započetu 2018., a TQ je dobio zlatnu potvrdu vrijednosti: renomirani njemački proizvođač svoje je ime postavio na novo pakiranje TQ pločica i diskova, čime je Tokić u svijetu robnih marki napravio još jedan, dotad neviđen iskorak. Standardi kvalitete i profesionalnosti potvrđuju se i kroz članstvo i dioničarske udjele Tokića u najvećoj svjetskoj kooperaciji distributera autodijelova, ATR International AG.
Preduvjeti za suradnju s tvrtkom su certifikati koji moraju nositi kvalitetu i reference prve ugradnje, a EU porijeklo je prioritet.
U razvoju asortimana oslanjaju se i na svoj Tokić edukacijski centar, koji okuplja stručnjake s velikim iskustvom koji se očituju o svakom dijelu asortimana. Tokić Quality, usmjeren je na kvalitetu i „value for money“ i radi na dobrobit kupca, pružajući mu širok izbor, pri čemu po pitanju sigurnosti i pouzdanosti ne može pogriješiti niti u jednoj kategoriji njihovog asortimana.
Danas kao tržišni lider Tokić prolazi kroz tehnološku renesansu u svim segmentima poslovanja, unaprjeđuju se i procesi podrške te šire opcije pogodnosti za kupce, što također nije učestalo s privatnim markama.