Njihovo inovativno rješenje danas je prisutno na 10-ak tržišta diljem Europe, kreću i prema SAD-u

Autor: Lucija Špiljak , 12. srpanj 2021. u 09:44
Prislanjanjem mobitela na RBP Board korisniku se otvara stranica na kojoj može dati recenziju ili pratiti određene društvene mreže, Foto: PD

Nakon uspjeha na europskom tržištu, dubrovačka IT kompanija sprema proboj ‘preko bare’.

Prije više od godinu dana dubrovačka IT kompanija Review Booster Pro (RBP) krenula je razvijati istoimeni sustav za recenziranje i provođenje anketa pomoću NFC tehnologije, danas prisutan na desetak tržišta diljem Europe u različitim gospodarskim granama s planom širenja “preko bare”, o čemu nam je više ispričao suosnivač Saša Ivančić.

RBP omogućava postizanje boljih poslovnih rezultata kroz povećanje online reputacije i ispitivanje tržišta kroz nekoliko klikova u 30 sekundi – svaki RBP Board je veličine mobilnog uređaja, u sebi ima NFC tehnologiju i jednostavnim prislanjanjem mobilnog uređaja korisniku se otvara stranica na kojoj mogu izabrati žele li pustiti recenziju, dati komentar ili pratiti određene društvene mreže, sve ovisno o tome što njihov klijent želi postići. Svaki RBP Bord ima svoj ID i tako nudi mogućnost praćenja svih rezultata i aktivnosti koje se putem njega događaju, za što je ova kompanija razvila posebne softvere koji nude analitiku.

Njihovi klijenti dolaze iz različitih industrija i grana; od malih restorana do velikih hotelskih sustava poput Rixosa i Valamara, a prepoznali su ih i španjolski Caterpillar i austrijski DHL

Široke mogućnosti primjene

“U Hrvatskoj imamo klijente koji su prije svega iz područja turizma, ali potencijal proizvoda puno je širi od toga. Financijska industrija, banke i osiguranja, ukratko sve djelatnosti u kojima postoji direktan kontakt s korisnicima i u kojima je važna povratna informacija onih kojima pružate svoju uslugu putem našeg proizvoda imaju priliku na brz i jednostavan način doći do informacije koje će poboljšati njihovu uslugu”, pojašnjava Ivančić.

Zadovoljni su povratnim informacijama klijenata, a prema dosadašnjim analizama, njihov sustav, tvrde, donosi i do 500% više recenzija u odnosu na druga rješenja koja se danas koriste.

“RBP je samo alat koji svojom funkcijom i jednostavnošću, u sinergiji s direktnim kontaktom s korisnikom, omogućava ostvarivanje znatno većeg broja recenzija na licu mjesta. Proizvod se danas koristi za prikupljanje recenzija gostiju u hotelima, restoranima, ali i za ispitivanje zadovoljstva uslugom čak i u industrijama, primjerice kod popravaka bagera. Ovo je najbolji dokaz kako su mogućnosti korištenja iznimno široke”, kaže Ivančić. Osvrnuo se na američko istraživanje koje je pokazalo da 87% ljudi čita online recenzije, a u isto vrijeme 80% njih vjeruje samim recenzijama kao osobnim preporukama. Istraživanje također pokazuje da je samo 48% ljudi spremno kupiti proizvod ili koristiti uslugu koja ima ocjenu ispod 4.0.

“Svi znamo kako rijetko osobe koje imaju pozitivno mišljenje ostavljanju recenzije tako da sami traže mjesto gdje pustiti svoj osvrt, a RBP premošćuje taj izazov”, tvrdi Ivančić u čijoj kompaniji radi 17 ljudi – dva osnivača, direktora prodaje koji kontrolira devetero prodavača, voditelja operativnih aktivnosti, voditelja development tima s tri developera.“Posebno smo ponosni na partnerstva s našim ekskluzivnim distributerima u 12 zemalja i njihove timove koji RBP plasiraju na globalnu ‘mapu’ IT rješenja”, ističe naš sugovornik. Sustav je trenutačno prisutan na europskom tržištu, točnije u Austriji, Švicarskoj, Njemačkoj, Belgiji, Nizozemskoj, Portugalu… no planiraju se otvoriti američkom tržištu.

Fokus na anketiranje

“SAD se pokazao kao iznimno napredno tržište po ovom pitanju i sigurni smo kako na njemu možemo ponuditi naše rješenje kao nešto posve novo i inovativno. Uz segment recenzija, poseban naglasak u razvoju RBP-a želimo staviti na istraživanje tržišta, odnosno razvoja sustava anketiranja korisnika od strane klijenata. U samo godinu i nekoliko mjeseci plasirali smo RBP u desetak zemalja, pa i za vrijeme pred nama očekujemo kvalitetan razvoj i širenje na nova tržišta uz sustavno unaprjeđivanje naših usluga”, zaključuje Saša Ivančić.

Komentirajte prvi

New Report

Close