Švicarska bankarska grupacija za kartična plaćanja rabi softverski alat hrvatskog Vestiga

Autor: Lucija Špiljak , 01. srpanj 2021. u 21:59
Foto: Pixsell

Rješenje potpuno osmišljeno po customer centricity principu, za sve kartice.

Švicarska grupacija banaka Cornèr Bank Group za kartično plaćanje koristi rješenje hrvatske softverske tvrtke Vestigo. Riječ je o sustavu upravljanja karticama (CMS), ključnom komponentom cjelokupnog rješenja kojim je Cornèr postigao veliku prekretnicu na putu digitalne transformacije. Cornèr Bank Group izdaje više od 2,1 milijuna kreditnih i prepaid Visa, Mastercard i Diners kartica izravno i kroz partnerstva sa stotinama organizacija različitih veličina. Novo rješenje će poboljšati inovacije i kvalitetu usluga partnerima grupacije i korisnicima kartica, te povećati internu učinkovitost. Vestigovo integrirano, modularno rješenje, razvijeno korištenjem modernih tehnologija, u potpunosti je osmišljeno po “customer centricity” principima, može upravljati svim vrstama kartica i plaćanjima s računa na račun, te omogućava jednostavnu integraciju koristeći više od 200 API-ja.

“Ova moderna platforma olakšat će Cornèrov poslovni rast i pružiti nam fleksibilnost da se prilagodimo novim zahtjevima korisnika u budućnosti”, rekao je Simone Tettamanti, CIO u Cornèr Banci. Kata Kamenski, izvršna direktorica i suosnivačica Vestiga, rekla je da su ponosni na suradnju s Cornèrom, jer dodatno potvrđuje tržišnu snagu Vestigova rješenja i tima koji svakodnevno surađuje s europskim financijskim institucijama. “Već sad se rješenje koristi u sedam zemalja. Vestigo potiče konvergenciju između kartičnog poslovanja i platnog prometa”, rekla je Kamenski.

Komentirajte prvi

New Report

Close