Zagrebačka obala i službeno dodijeljena svjetskom gigantu, bit će otvorene stotine radnih mjesta

Autor: Poslovni.hr , 26. lipanj 2021. u 12:41
Foto: Nel Pavletic/PIXSELL

Odluka je donesena nakon ponovljenog natječaja za koncesionara novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, na kojemu su jedinu ponudu dali APM Terminals, inače jedan od najvećih operatera kontejnerskih terminala u svijetu i tvrtka kći najvećeg kontejnerskog brodara, A.P. Moller Maerska i Enna Logic.

Upravno vijeće Lučke uprave Rijeka donijelo je odluku o dodjeli koncesije na Zagreb Deep Sea kontejnerskom terminalu konzorciju koji čine APM Terminals BV iz Nizozemske i Enna Logic d.o.o., tvrtki koja posluje u sastavu domaće PPD grupe.

Odluka je donesena nakon ponovljenog natječaja za koncesionara novog kontejnerskog terminala na Zagrebačkoj obali, na kojemu su jedinu ponudu dali APM Terminals, inače jedan od najvećih operatera kontejnerskih terminala u svijetu i tvrtka kći najvećeg kontejnerskog brodara, A.P. Moller Maerska i Enna Logic. U konzorciju će APM Terminals imati upravljačka prava, s 51 posto vlasničkog udjela, dok će Enna Logic držati preostalih 49 posto vlasništva. Odluku o davanju koncesije na rok od pedeset godina Upravno vijeće donijelo je jednoglasno, prema riječima Denisa Vukorepe, ravnatelja Lučke uprave Rijeka, te je time u cijelosti završen postupak odabira koncesionara, objavio je Novi list.

– Ovom odlukom Upravnog vijeća završava dugotrajan i zahtjevan proces, započet još 2018. godine. Tijekom postupka odabira koncesionara iskazan je izuzetan interes, a izabrali smo najboljeg. Riječ je o operateru koji upravlja s više od osamdeset kontejnerskih terminala širom svijeta. Nakon ove odluke Upravnog vijeća, ponuditelji će osnovati društvo posebne namjene, s kojim će u zakonskom roku biti potpisan ugovor o koncesiji. Očekujem da će kontejnerski terminal započeti s radom 1. siječnja 2024. godine, a prema ponudi koncesionara, već u prvoj godini imat će promet od 500 tisuća TEU-a, rekao je Vukorepa.

Ukupnu vrijednost koncesije u Lučkoj upravi procjenjuju na 20,5 milijardi kuna, pri čemu se očekuju izravna ulaganja koncesionara, prvenstveno u opremanje terminala i dogradnju druge faze, odnosno dodatnih 280 metara obale, u visini od oko 250 milijuna eura.

U Lučkoj upravi računaju da bi na novom terminalu na Zagrebačkoj obali trebalo biti otvoreno najmanje dvije stotine radnih mjesta, uz još otprilike toliko u popratnim djelatnostima i uslugama vezanim uz poslovanje terminala, a novi koncesionar već je iskazao i ineteres za razvoj pozadinske logističke zone Miklavija.

Komentari (2)
Pogledajte sve

Htjela sam otvoriti jedno pitanje :

 

Kako nije Splićane  sram ..dovesti turiste na takvu željezničku  stanicu…???

Tko vas placa i kontrolira da nesmijete niti napisati da su kinezi dali najbolju ponudu koja im je ponistena politickom odlukom iz EU i SADa?

Sada je koncesiju dobio jedini, a ne najbolji ponudjac.

New Report

Close