Korištenje aplikacija koje vas upozoravaju na neposrednu blizinu prometnih kamera za nadzor brzine, uređaji koji detektiraju radare, pa čak i opcije na navigacijskim uređajima koje vas obavještavaju o neposrednom položaju kamera – sve je te zabranjeno u Njemačkoj i zbog toga ćete platiti kaznu od 75 eura. Štoviše, putnici u automobilima mogu imati uključene aplikacije, ali o neposrednom položaju kamera ne smiju obavještavati vozača (tko će to kontrolirati). Dakle, zabranjeno je apsolutno sve što upozorava vozače da im je na ruti kamere i šalje signale (zvučne).
Kako je u ostalim europskim državama? U Belgiji, Luksemburgu, Švedskoj ili Srbiji možete čak završiti u zatvoru ako dobivate informacija o točnom položaju kamera naporedno prije nego što dođete do njih ili ometate rad kamera. U Švicarskoj je kazna 200 eura, u Češkoj može ići sve do 7300 eura, a u Italiji je kazna za detektore do 3312 eura. U Austriji je zabranjeno imati detektore lasera koji funkcioniraju pomoću radio valova i kazna je do 4000 eura. U toj državi aplikacije nisu zabranjene, piše HAK revija.
U Hrvatskoj je kazna 2000 kuna za korištenje sustava koji detektira ili ometa radar i javlja mu grešku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Izgleda da je jedina poanta pljačkati vozače.
Glupost oko zabrane.u rumunjskoj je to kao i u americi dozvoljeno.ljudi se onda boje brzine i kontroliraju sebe da ne voze brzo.u hr i drugim zemljama je samo zarada policije.
MUP je obvezan sve sustave za mjerenje brzine, jednom godišnje podvrgnuti testu i dobiti žig ispravnosti državnog zavoda za mjeriteljstvo. To se ne radi! U prijavi za kaznu, kako stacionarnih tako i mobilnih sustava, trebao bi stajati podatak o zadnjem mjerenju i atestu ispravnosti. Toga nema!
Uključite se u raspravu