VIDEO: Kako istinite priče vaših klijenata mogu unaprijediti vaš brend ili proizvod?

Autor: Poslovni.hr , 18. lipanj 2021. u 10:28

Što vaši kupci kažu o vašoj robi ili usluzi ? Kakva su njihova iskustva? Jeste li ih pitali? Ako želite “top” rezultate, važno je uključiti i one od kojih živite. Logično, zar ne? Zašto su ta iskustva klijenata ili kupaca, tzv. testimoniali, važni? Prvo, dobivate feedback direktno od onih od kojih živite, a slušajući ih, pokazujete brigu jer želite čuti njihovo mišljenje i tako stvarate odnos povjerenja i lojalnosti.

U novoj epizodi podcasta „Mali savjeti za veliki biznis“ naša Martina Mršić govori upravo o važnosti povratnih informacija kupaca i klijenata i kako one utječu na rast biznisa te otkriva kako dobiti dobar “user story”.

Ovi kratki i konkretni savjeti, bez puno teorije, namijenjeni su poduzetnicima koji se još bore s društvenim mrežama i digitalnim marketingom, ali i onima koji žele naučiti više. U svakom slučaju, cilj nam je da budemo pitki, jasni i zanimljivi i veselimo se vašem feedbacku da u tome budemo što bolji.

New Report

Close