„Žuta točka“ – prva online konferencija o fundrasingu u Hrvatskoj okupila više od 150 sudionika iz Hrvatske i regije

Autor: Promo , 14. lipanj 2021. u 09:22
Foto: promo

Individualna i koorporativna filantropija, što znači fundraising i zašto se odnosi na stvaranje odnosa i društvenog kapitala, a ne samo na prikupljanje donacija, bile su glavne teme prve konferencije o fundraisingu.

U organizaciji Hrvatske zajednice županija, uz podršku Zaklade Konrad Adenauer i stručno vodstvo Mladenke Majerić, savjetnice za fundraising održana je prva online konferencija o fundrasingu u Hrvatskoj.

Rezultati istraživanja koje je Hrvatska zajednica županija provela u ožujku ove godine među više od 400 neprofitnih organizacija u Hrvatskoj pokazali su da postoji veliki interes i potreba za znanjima i iskustvima o fundraisingu kako bi neprofitne organizacije ojačale svoju financijsku snagu, kao i svoj društveni utjecaj.

„Želimo stvoriti platformu za kvalitetnu raspravu o tome koliko fundraising može značiti za razvoj i promjene tamo gdje je najvažnije – u lokalnoj zajednici. Jer čvrsto vjerujemo u bottom-up pristup i činjenicu da velike stvari započinju onim malima“, ističe potpredsjednik Hrvatske zajednice županija, ujedno i župan Koprivničko-križevačke županije Darko Koren.

Fundraising je poslovna funkcija u neprofitnoj organizaciji o kojoj ovisi dugoročna provedba misije udruge, financijska održivost organizacije i stvaranje snažnog branda udruge u javnosti. Odnosi se prvenstveno na stvaranje odnosa i prikupljanje sredstava od građana i poslovnog sektora.

Jedan od govornika na konferenciji bio je poznati pisac, sociolog i filantrop – Bruno Šimleša koji je govorio o motivima zašto ljudi doniraju i koje su ključne vrijednosti koje bi trebale voditi neprofitne organizacije kad prikupljaju novac od građana i tvrtki kako bi stvarale nove društvene vrijednosti. Jer svatko tko ima viška vremena, znanja, novaca, vještina…mislim da je ljudski dati nekom drugome i pomoći im da stanu na noge. Financijske ili emocionalne noge“, rekao je Šimleša i pozvao građane da doniraju i podržavaju dobre društvene inicijative.

Projektom „Žuta točka“ želi se pridonijeti izgradnji uspješne fundraising kulture u Hrvatskoj kako bi se povećala razina znanja o fundraisingu u društvu, potaknula razmjena iskustava o dobrim praksama u fundraisingu i počela graditi fundraising profesija kao jedna od ključnih funkcija u svakoj neprofitnoj organizaciji.

Na konferenciji je najavljen natječaj za udruge koji će u rujnu provesti Hrvatska zajednica županija s ciljem jačanja fundraising kapaciteta neprofitnih organizacija.

New Report

Close