Ljudi često kažu da novinari „izvlače iz konteksta“ i da ne prenose ono što su oni htjeli reći. Primjerice, imate odličan projekt koji je izazvao pozornost javnosti i novinari vas zovu da date izjave za televiziju. Kako ćete postići da mediji prenesu upravo ono što ste htjeli prenijeti javnosti? Tajna leži u dobroj pripremi. Kako se pripremiti za javni nastup, kako postići da vaše izlaganje ne “režu” u montaži, kako najučinkovitije javnosti prenijeri poruke koje želite, u “maloj školi koja zlata vrijedi”, naučite u novoj epizodi podcasta „Mali savjeti za veliki biznis“ Martine Mršić.
Ovo kratki i konkretni savjeti, bez puno teorije, namijenjeni su poduzetnicima koji se još bore s društvenim mrežama i digitalnim marketingom, ali i onima koji žele naučiti više. Uskoro će Martina ugostiti neke poduzetnike koji će podijeliti i svoje „tips&tricks“. U svakom slučaju, cilj nam je da budemo pitki, jasni i zanimljivi i veselimo se vašem feedbacku da u tome budemo što bolji.