S lijepog izgleda Douglas prelazi na lijepa djela

Autor: Marta Duić , 03. lipanj 2021. u 22:00
Nova kampanja potiče i na više tolerancije/DOUGLAS

Nova marketinška kampanja uvod je u potpuno novi smjer i komunikaciju brenda u Douglasu.

U godini u kojoj obilježava 111. godina postojanja, nova Let’s do beautiful kampanja pokazuje ono za što se Douglas zalaže kao moderna i otvorena beauty kompanija koja potiče raznolikost i toleranciju. Nova marketinška kampanja uvod je u potpuno novi smjer i komunikaciju brenda u Douglasu.

“Mijenjanje klišeja u industriji ljepote dio je načela na kojima počiva naša tvrtka. Međutim, ovaj put idemo korak dalje. Pozivamo na više ljubaznosti, empatije i tolerancije. Mijenjamo perspektivu i prebacujemo se s lijepog izgleda na lijepa djela jer je u konačnici to najvažnije”, objašnjava Susanne Cornelius, direktorica marketinga u Douglas grupaciji.

Kampanja je to koja se temelji na istraživanjima koja su pokazala da su vrijednosti, ponašanje i postupci najvažniji atributi prilikom opisivanja ljudi. Ova kampanja tako odražava svrhu tvrtke i novu stratešku orijentaciju Douglasa te je komunikativno “produženje” svrhe tvrtke i obećanje: Mi činimo lijepe stvari. Ovo obećanje Douglas sada pretvara u poziv javnosti da učini isto.

Na početku kampanje TV spot emitirat će se u različitim formatima i putem različitih kanala, a bit će popraćen offline kampanjom s vizualima i naslovima koji potiču na razmišljanje kako bi se proširila ideja kampanje, točnije kako bi se pokazalo da smo lijepi oniliko koliko su lijepa i naša djela.

“Trudimo se implementirati vrijednosti na kojima počiva kampanja u svakodnevni život i postupke jer vjerujemo u svrhu koju promičemo i želimo napraviti promjenu. Nadamo se da će važne poruke kampanje doprijeti i do kupaca na hrvatskom tržištu, a naročito do mlađih generacija koje su prečesto izložene pritisku okoline i čije se poimanje ljepote svodi isključivo na vanjski izgled. Ne smijemo nikada zaboraviti – nije važno jesmo li visoki ili niski, s plavim ili smeđim očima, svjetliji ili tamniji. Što radimo sa svojim životom i kako tretiramo druge ono je što nas čini lijepima i jedinstvenima”, poručuje Adrijana Bokan, izvršna direktorica Douglasa u Hrvatskoj.

Komentirajte prvi

New Report

Close