Korisnicima je uslijed pandemije pruženo više od 230 milijuna poštanskih usluga

Autor: Objava za medije , 02. lipanj 2021. u 11:56
Foto: Hrvatska pošta

Radnicima je krajem godine, kao zahvala za uložen trud, isplaćena jednokratna prigodna nagrada u ukupnom iznosu od 32,9 milijuna kuna.

Hrvatska pošta, uslijed pandemije COVID-19 te razornim potresima, prilagodila je poslovanje i način rada novim okolnostima i još se jače orijentirala na paketno poslovanje, u kojem je ostvaren rast od 10,5%. Korisnicima je pruženo više od 230 milijuna poštanskih usluga od čega 10 milijuna paketnih. Istodobno, osvijestili smo važnost digitalizacije u svim aspektima svojih života. Brzom prilagodbom i primjenom digitalnih rješenja pridonijeli smo zajednici i učinili da naše usluge ostanu dostupne.

Zahvaljujući brzim strateškim odlukama, uspješnom upravljanju rashodima, kao i trudu svih radnika, unatoč pandemiji i padu poštanskih prihoda od čak 8,1% u odnosu na prethodnu godinu, Hrvatska pošta završila je 2020. godinu s neto dobiti od 35,9 milijuna kuna. Na tržištu poštanskih usluga – primarnom tržištu na kojem posluje Hrvatska pošta – u 2020. godini zabilježen je blagi pad tržišnog udjela na 82,9%. Iako su izazovno poslovno okruženje i pandemija utjecali na rezultate cijele godine, u četvrtom kvartalu EBITDA je rasla, dok je na razini godine ostvarena u iznosu 236,2 mil. kn, što je bolje od prošlogodišnje. Pri tom EIBTDA marža iznosi 13,9%. Investicije su ostvarene u iznosu 190,8 milijuna kuna pri čemu je pokazatelj investiranja bitno niži u odnosu na prethodnu godinu, kao rezultat usporavanja investicijskog ciklusa zbog pandemije, odnosno mjera očuvanja likvidnosti.

Radnicima je krajem godine, kao zahvala za uložen trud, isplaćena jednokratna prigodna nagrada u ukupnom iznosu od 32,9 milijuna kuna.

Još jednom Hrvatska pošta dokazala je kako je sve svoje snage spremna usmjeriti na ispunjenje svoje misije – građanima na usluzi – u cilju ostvarenja što boljega korisničkog iskustva.

New Report

Close