FOTO: Otvorena najveća poslovnica jedinog hrvatskog food outleta

Autor: Sergej Novosel Vučković , 01. lipanj 2021. u 11:57
Foto: Emica Elveđi/PIXSELL

Žabac Food Outlet u zagrebačkoj Dubravi otvorio sedmi svoj dućan, na 600 kvadrata, u kojem je zaposleno 20 ljudi. Nudi 1000 artikala cijena sniženih i 90 posto.

Nepunih godinu dana od otvorenja svoje posljednje i tada najveće poslovnice (1. srpnja u prizemlju Mamutice u Travnom, na 400 kvadrata), jedini hrvatski lanac trgovina hranom po outlet cijenama, Žabac Food Outlet, otvorio je danas u Zagrebu svoj sedmi i odsad najveći dućan. Točno preko puta okretišta tramvaja Dubec u Dubravi proradio je Mega Žabac Food Outlet, površine oko 600 četvornih metara. To je ujedno prvi megastore Žapca, što znači da nudi više od 1000 različitih artikala, podijeljenih u tri kategorije – rok, štok i lom, i to po cijenama nerijetko drastično sniženima, ponegdje i 90%.

Foto: Emica Elveđi/PIXSELL

Podsjetimo, riječ je o proizvodima domaćih i stranih brendova koji su ili pred istekom roka upotrebe, kojih je tijekom proizvodnje ispalo viška kao i onih koji su u tvornici oštećeni ili im je malo oštećena ambalaža. U ponudi tako ima svega, od žvakaćih guma i sladoleda do vina i toaletnog papira, a asortiman se mijenja gotovo svakodnevno, ovisno o dostupnosti i dolasku robe iz tvornica.

“Najpopularniji su slatkiši, grickalice i suhomesnati proizvodi”, kaže za Poslovni dnevnik vlasnik Žapca Mario Žamboki o najtraženijim artiklima u outlet dućanima.

U Žapcu u Dubravi posao je našlo 20 ljudi, među kojima su i osobe s posebnim potrebama, dvije djevojke, koje će kupcima puniti boce deterdžentom, sapunom ili omekšivačem marke Labud, na deterdžentomatu, koji u Hrvatskoj postoji jedino upravo u Žapcu. U sedam trgovina ukupno je 80 zaposlenih.

Žamboki se ne može požaliti na poslovanje, no ipak izdvaja jednu stvar: “Solidni smo i na životu, no puno nas koči kad je sve zatvoreno”, kaže on, i dalje ustrajući u tome da nedjeljom svoje dućane neće otvarati, drugim riječima podržava zabranu rada trgovina tim danom. Sa suprugom Majom ovaj je koncept maloprodaje pokrenuo 2016. s misijom da se spriječi ili barem smanji bacanje hrane u trgovinama i da potrošačima omogući kupnju po povoljnim cijenama. Na natječaju Euromonitora 2018. dobili su nagradu za inovativnost u kategoriji Grocery, za New Concepts in Retailing 2017. Istraživanje je bilo provedeno u 80 zemalja, a Žabac se pozicionirao odmah iza kineskog i globalnog velika online trgovine Alibaba.

Komentirajte prvi

New Report

Close