‘Stories hoteli prepoznati kao interesantan proizvod za klijente iz Rusije, Bjelorusije, Ukrajine…’

Autor: Suzana Varošanec , 01. lipanj 2021. u 09:34
FOTO: Pixabay

Iz Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela Stories HGK, nakon sastanka s 46 agenata iz zemalja ruskog govornog područja, poručuju da postoji veliki interes za Hrvatsku, s time da ipak određeni broj agenata tek otvara našu zemlju kao tržište, što prema vodstvu Stories hotela i dalje ukazuje na potrebe za pojačanim aktivnostima s glavnim usmjerenjem ka pozicioniranju RH, koja za to ima dovoljno potencijala, na mapu luksuznih turističkih destinacija.

U organizaciji Travel Connections Uniona i Adriatic Conciergea, tijekom Adriatic Luxury eventa, održanog u Crnoj Gori od 25. do 28. svibnja, okupili su se izlagači luksuznog turizma iz regije te buyeri specijalizirani za luksuzni turizam iz zemalja ruskog govornog područja. Stories hoteli održali su sastanak s 46 agenata, i po završetku ovih prezentacija i sastanaka pokazuje se da postoji veliki interes za Hrvatsku.

Potvrđuju to iz Grupacije jedinstvenih luksuznih hotela Stories HGK na čelu s predsjednikom Nenadom Nizićem, u očekivanju i gostiju s ovih tržišta. Na funkciji predsjednika ove grupacije, podsjetimo, u travnju je nizić ponovo izabran (vlasnik je hotela Vestibul Palace iz Splita), dok su za njegove zamjenike izabrani vlasnik San Rocco Heritage Hotela & Gourmet Restauranta iz Brtonigle Tullio Fernetich i prokurist Martinis Marchi hotela Ivan Kuret.

“Drago nam je da postoji veliki interes za Hrvatsku te da su Stories hoteli prepoznati kao interesantan proizvod za klijente iz Rusije, Bjelorusije, Ukrajine…”, kaže Nestić.

Pritom se kao dodatna zanimljivost za daljnju perspektivu vezuje uz činjenicu da određeni broj agenata tek otvara Hrvatsku kao tržište. Kako pojašnjava naš sugovornik, interes za operacije na našem tržištu od strane novih agenata s ruskog govornog područja, pokazatelj je koji ima veliko značenje za sam brend Stories hotela. Po njemu, za Grupaciju jedinstvenih luksuznih hotela HGK  u kojoj okupljaju male luksuzne hotele (4 i 5 zvjezdica) koji se svojom specifičnom ponudom razlikuju od ostalih visokokategoriziranih objekata,  dodatno, odnosno i dalje to ukazuje na “pojačane aktivnosti koje trebaju biti usmjerene ka pozicioniranju Hrvatske na mapu luksuznih turističkih destinacija”. U ovog grupaciji vjeruju da Hrvatska ima dovoljno potencijala da se predstavi kao destinacija luksuznog turizma, dok moderni potrošači luksuza danas žele jedinstvene doživljaje i destinacije koje pružaju autentičnu i bogatu prirodu, kulturu i povijest.

“Također, vjerujemo da će ostvareni kontakti pomoći svim članicama grupacije Stories, Croatian Unique Hotels u ostvarenju što boljih rezultata u 2021.”, navodi Nestić.

Hrvatski brend  Stories hotela osnovan je prije nekoliko godina, s ciljem što snažnijeg pozicioniranja posebnih hrvatskih hotela na svjetskom tržištu luksuznog turizma. U završnici je s njihove strane najavljena izrada standarda usluge Stories hotela, koji se izrađuju u suradnji s Fakultetom za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu iz Opatije. Prema najavama u narednom periodu posvetit će se  implementaciji postavljenih standarda s ciljem dodatnog razvoja kvalitete te kontinuiranoj edukaciji osoblja Stories hotela koja je, kažu, usmjerena ka izvrsnosti u pružanju visoko personalizirane usluge i održivom razvoju.

Što se ruskih turista u Hrvatskoj ove sezone tiče,  RH je ponovno pokrenula izdavanje turističkih viza za ruske državljane,koji su se cijepili cjepivom “Sputnik V”, no isto tako mogu ući i s negativnim PCR testom ili negativnim antigenskim testom, kao i s potvrdom o tome da su preboljeli koronavirus. Viza za RH, sukladno informacijama hrvatskog Veleposlanstva u Moskvi, daje se na rok od 90 dana, s mogućnošću produženja do 180 dana.

Komentirajte prvi

New Report

Close