Via Adriatica crowdfundingom do mobilnog appa

Autor: Marta Duić , 27. svibanj 2021. u 22:00
Mobilna aplikacija će na jednom mjestu ponuditi sve korisne informacije/Web screenshot

‘Staze su ljudi’ slogan je kampanje za prvu hrvatsku dugometražnu planinsku stazu.

Na prvoj hrvatskoj crowdfunding platformi Croinvest pokrenuta je kampanja u sklopu projekta Via Adriatica, pod sloganom “Staze su ljudi! – Budi i ti dio aVAnture!”.

Do sada su skupili oko 64.000 kuna, kampanja će trajati još desetak dana i cilj joj je prikupljanje novac za izradu mobilne aplikacije.

Putem aplikacije, hodači će u svakom trenutku moći pristupiti točkama interesa, GPS tragovima i ključnim informacijama, koje će im pomoći u planiranju i prelasku staze.

Inače, u pitanju je prva hrvatska dugometražna planinarska staza duga 1100 kilometara, koja povezuje istarski rt Kamenjak i najjužniju kopnenu točku Hrvatske – rt Oštra, na poluotoku Prevlaka.

Kako objašnjava Doris Kramarić koja radi na projektu Via Adriatica, izrada aplikacije logičan je korak u razvoju staze koja postaje sve popularnija i poznatija među planinarima, biciklistima i ljubiteljima prirode u Hrvatskoj, ali i inozemstvu.

Kramarić

Izrada aplikacije logičan je korak u razvoju staze koja postaje sve popularnija u Hrvatskoj, ali i svijetu.

“Reakcije su bile odlične i u samoj najavi kampanje i nakon početka. Via Adriatica zajednica podržala je ovaj potez, kao i bivši hodači te ‘trail angeli’.

Zadovoljni smo odazivom donatora i sponzora koji su prepoznali vrijednost projekta i nadamo se da će i šira javnost prepoznati napore da stazu i projekt koji je i svojevrsni turističko-rekreativni proizvod, podignemo na profesionalniju razinu”, kaže Kramarić.

Aplikacija će, osim za thru- i section-hikere, biti korisna i planinarima te biciklistima na jednodnevnim i višednevnim izletima jer se putem nje mogu dobiti informacije o kulturno – povijesnim te prirodnim znamenitostima u područjima kojima prolazi staza.

Mobilna aplikacija će na jednom mjestu ponuditi sve korisne informacije, koje hodači i izletnici inače moraju prikupljati iz različitih izvora.

Izradu aplikacije preuzet će stručni tim tvrtke koja se bavi razvojem mobilnih aplikacija i trebala bi na jesen biti finalizirana.

“Očekivali smo da će prva faza kampanje (85.000 kn) biti uspješna, no pozivamo ljude da se uključe, kako bismo pokušali realizirati i drugu fazu, koja predstavlja nadogradnju aplikacije dodatnim sadržajima. Takvi sadržaji bitni su hodačima te su važan dio naših nastojanja da mobilna aplikacija bude sveobuhvatna”, poručuje za kraj Kramarić.

Komentirajte prvi

New Report

Close