Švedski Foreo na tržištu postoji punih sedam godina tijekom kojih se od startupa iz malog ureda u Stockholmu promaknuo u ozbiljnog globalnog beauty/tech “igrača” koji kontinuirano ulaže u mlade želeći, kako tvrde, nastaviti svoju strategiju prekrajanja ustaljenih pravila industrije ljepote.
Najnoviji projekt u tom je smislu kampanja “Welcome to the jungle”, u sklopu koje talentirane pojedince generacije Z (rođeni između 1995. i 2011. godine) pozivaju da pokažu svoje znanje i pridruže se vodećim svjetskim stručnjacima za tehnologiju i ljepotu koji čine Foreov tim.
Zainteresirani studenti završnih godina fakulteta mogu se, kažu u Foreu, prijaviti u tu, svojevrsnu “poslovnu džunglu” u kojoj će 21 najboljih tijekom jednogodišnjeg plaćenog internship programa raditi na više od 100 projekata u šest različitih odjela u poslovnom okruženju globalne korporacije.
Foreovih “velikih 21” će nakon pune godine stažiranja postati ambasadori brenda, s potencijalnim dugoročnim zaposlenjem u kompaniji i iskustvom iz područja digitalnog marketinga, odnosa s javnošću, prodaje, istraživanja i razvoja, logistike ili ljudskih resursa.
Uz sve to, imat će pristup i kreativnom Foreo Institutu i poslovnim tajnama R&D tima, otkrivaju u Foreu.
Jedinstvena prilika
“Svim diplomcima na samom početku poslovnog života i karijere želimo pružiti jedinstvenu priliku da steknu vrijedna znanja i stručnost unutar beauty-tech industrije, multinacionalnog okruženja koje spaja više od 80 tržišta te unutar brzo rastuće tvrtke koja ne sputava kreativnost i osobni razvoj pojedinca.
Želimo da naši mladi postanu stručnjaci u području za koje pokažu interes, kao i ambasadori brenda, Foreovci sa ‘super-moćima’, koji će novim idejama razbijati konvencionalna razmišljanja i pružati nam nove poglede u razvoju beauty-tech segmenta”, rekla je Nela Bučević, Global HR Director u Foreu.
Selekcijski postupak sastoji se od pet krugova, od prijave na Case Study na službenoj internetskoj stranici Forea, preko zanimljivih zadataka pa sve do testa ličnosti i intervjua.
Foreo je danas jedan od najjačih i najprodavanijih brendova u suvremenoj beauty industriji, ali i jedna od najuspješnijih švedskih kompanija koja je prije više od pet godina u Zagrebu otvorila ured.
Zagreb je danas i logističko-distribucijski centar ovog globalnog igrača za Europu odakle se vode brojne operacije tvrtke na svjetskoj razini.
AI u beauty segmentu
Poznati su po inovativnim i pomalo futurističkim proizvodima: pametnim uređajima za čišćenje lica, električnim četkicama za zube, masažerima i sredstvima za njegu lica.
Bučević je lani u intervjuu za Poslovni dnevnik istaknula kako Foreo svoje proizvode smatra umjetnom inteligencijom u beauty segmentu.
Kompanija službeno ima 1,5 milijuna registriranih korisnika, no stvarna brojka je puno veća. Na početku 2020. godine Foreova korisnička baza brojala je 36 milijuna korisnika globalno, a upravo njih gledaju kao svoje najvrjednije ambasadore.
Njihov gadget Luna 3 jedna je od najnovijih inovacija za čišćenje i masažu lica. Uređajem se upravlja putem aplikacije te je ujedno i prvi hightech masažer za čišćenje lica na tržištu koji kombinira čišćenje kože s nizom ciljanih anti-age masaža.
UFO 2, smart uređaj za nanošenje maski za lice, rezultira visoko optimiziranim učinkom i spoj je tradicije korejske kozmetike i švedskih istraživanja o najučinkovitijim i dermatološki testiranim premium sastojcima. Najnovija inovacija Foreo Bear, pak, odnosi se na kategoriju mikro strujne tehnologije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu