Iskoristite priliku: Mladim nadama nude plaćeno stažiranje i rad na stotinu projekata

Autor: Lucija Špiljak , 18. svibanj 2021. u 12:44
Nela Bučević, Global HR Director u Foreu/JAN IVETA

Mogu se prijaviti studenti završnih godina fakulteta, selekcijski postupak sastoji se od pet krugova.

Švedski Foreo na tržištu postoji punih sedam godina tijekom kojih se od startupa iz malog ureda u Stockholmu promaknuo u ozbiljnog globalnog beauty/tech “igrača” koji kontinuirano ulaže u mlade želeći, kako tvrde, nastaviti svoju strategiju prekrajanja ustaljenih pravila industrije ljepote.

Najnoviji projekt u tom je smislu kampanja “Welcome to the jungle”, u sklopu koje talentirane pojedince generacije Z (rođeni između 1995. i 2011. godine) pozivaju da pokažu svoje znanje i pridruže se vodećim svjetskim stručnjacima za tehnologiju i ljepotu koji čine Foreov tim.

Zainteresirani studenti završnih godina fakulteta mogu se, kažu u Foreu, prijaviti u tu, svojevrsnu “poslovnu džunglu” u kojoj će 21 najboljih tijekom jednogodišnjeg plaćenog internship programa raditi na više od 100 projekata u šest različitih odjela u poslovnom okruženju globalne korporacije.

Foreovih “velikih 21” će nakon pune godine stažiranja postati ambasadori brenda, s potencijalnim dugoročnim zaposlenjem u kompaniji i iskustvom iz područja digitalnog marketinga, odnosa s javnošću, prodaje, istraživanja i razvoja, logistike ili ljudskih resursa.

Uz sve to, imat će pristup i kreativnom Foreo Institutu i poslovnim tajnama R&D tima, otkrivaju u Foreu.

Jedinstvena prilika

“Svim diplomcima na samom početku poslovnog života i karijere želimo pružiti jedinstvenu priliku da steknu vrijedna znanja i stručnost unutar beauty-tech industrije, multinacionalnog okruženja koje spaja više od 80 tržišta te unutar brzo rastuće tvrtke koja ne sputava kreativnost i osobni razvoj pojedinca.

Bučević

‘Želimo da postanu stručnjaci, kao i ambasadori brenda, koji će nam svojim idejama pružati nove poglede u razvoju beauty-tech segmenta’.

Želimo da naši mladi postanu stručnjaci u području za koje pokažu interes, kao i ambasadori brenda, Foreovci sa ‘super-moćima’, koji će novim idejama razbijati konvencionalna razmišljanja i pružati nam nove poglede u razvoju beauty-tech segmenta”, rekla je Nela Bučević, Global HR Director u Foreu.

Selekcijski postupak sastoji se od pet krugova, od prijave na Case Study na službenoj internetskoj stranici Forea, preko zanimljivih zadataka pa sve do testa ličnosti i intervjua.

Foreo je danas jedan od najjačih i najprodavanijih brendova u suvremenoj beauty industriji, ali i jedna od najuspješnijih švedskih kompanija koja je prije više od pet godina u Zagrebu otvorila ured.

Zagreb je danas i logističko-distribucijski centar ovog globalnog igrača za Europu odakle se vode brojne operacije tvrtke na svjetskoj razini.

AI u beauty segmentu

Poznati su po inovativnim i pomalo futurističkim proizvodima: pametnim uređajima za čišćenje lica, električnim četkicama za zube, masažerima i sredstvima za njegu lica.

Bučević je lani u intervjuu za Poslovni dnevnik istaknula kako Foreo svoje proizvode smatra umjetnom inteligencijom u beauty segmentu.

36

milijuna korisnika brojala je lani Foreova globalna korisnička baza

Kompanija službeno ima 1,5 milijuna registriranih korisnika, no stvarna brojka je puno veća. Na početku 2020. godine Foreova korisnička baza brojala je 36 milijuna korisnika globalno, a upravo njih gledaju kao svoje najvrjednije ambasadore.

Njihov gadget Luna 3 jedna je od najnovijih inovacija za čišćenje i masažu lica. Uređajem se upravlja putem aplikacije te je ujedno i prvi hightech masažer za čišćenje lica na tržištu koji kombinira čišćenje kože s nizom ciljanih anti-age masaža.

UFO 2, smart uređaj za nanošenje maski za lice, rezultira visoko optimiziranim učinkom i spoj je tradicije korejske kozmetike i švedskih istraživanja o najučinkovitijim i dermatološki testiranim premium sastojcima. Najnovija inovacija Foreo Bear, pak, odnosi se na kategoriju mikro strujne tehnologije.

Komentirajte prvi

New Report

Close