Turistička organizacija poziva digitalne nomade da rade iz Srbije

Autor: Poslovni dnevnik , 28. travanj 2021. u 22:00
Foto: Shutterstock

Naglasak u promociji nove ponude bit će stavljen na gradove Srbije, koji su zbog pandemije pretrpjeli najveće posljedice po turistički promet, ali i na seoske sredine.

Turistička organizacija Srbije (TOS) predstavila je novi turistički proizvod “Srbija, otvoreni ured” namijenjen tzv. digitalnim nomadima koji žele posao obavljati izvan mjesta stalnog boravka, a slobodno vrijeme koristiti za turističke posjete.

Budući da se u vrijeme pandemije broj onih koji mogu raditi od kuće znatno povećao, porasla je i tražnja za destinacijama iz kojih se pomoću brzog interneta mogu obavljati redoviti poslovi, a nakon toga može se uživati u ljepotama prirode, aktivnom odmoru, gastronomiji ili obilasku gradova i muzeja, navodi se u priopćenju TOS-a.

“Turistička organizacija Srbije prepoznala je priliku i trend u kojem ljudi nisu toliko vezani za ured i traže inspirativno i kvalitetno mjesto odakle bi mogli obavljati posao.

Srbija ima potencijal da kroz svoju turističku ponudu može zadovoljiti zahtjeve te kategorije turista”, izjavila je Marija Labović, direktorica Turističke organizacije Srbije.

Pružatelji turističkih usluga u Srbiji trebaju tim gostima ponuditi najkvalitetniju uslugu, uz najbolju zaštitu od koronavirusa. Da bi bili konkurentni ponudama iz drugih zemalja moraju pomoći gostima da što bolje upoznaju Srbiju.

Naglasak u promociji nove ponude bit će stavljen na gradove Srbije, koji su zbog pandemije pretrpjeli najveće posljedice po turistički promet, ali i na seoske sredine.

Iskustva pokazuju da su za takav oblik putovanja najviše zainteresirani turisti iz Zapadne Europe, SAD-a i Kanade, a u posljednje vrijeme i gosti iz Rusije, Kine, Turske i zemalja regije.

Komentirajte prvi

New Report

Close