Uz dark storeove dostavljaju u roku 10 minuta. Najavili i kako im ide u Hrvatskoj

Autor: Sergej Novosel Vučković , 27. travanj 2021. u 15:16

Jedan od globalnih lidera dostave, Glovo, predstavit će u četvrtak rezultate dvogodišnjega poslovanja aplikacije u Hrvatskoj, osvrnuti se na tržište, najaviti planove te istaknuti globalne uspjehe u koje ulazi i dosad najveća primljena investicija od 450 milijuna eura.

Španjolski Glovo, jedna od vodećih platformi za dostavu, koja već dvije godine posluje i u Hrvatskoj, nedavno je dobila 450 milijuna eura (ili 530 milijuna dolara) investicija, u krugu financiranja serije F, pod vodstvom globalnih investicijskih fondova Luxor Capital Group i Lugard Road Capital, te uz sudjelovanje Delivery Heroa, Drake Enterprisesa i GP Bullhounda, dosadašnjih ulagača . Nova, dosad najveća injekcija kapitala u tvrtku koja je startala 2015. u Barceloni kao startup, služit će za nova širenja na postojećih 20 tržišta u velikom dijelu Europe, Bliskom istoku i Africi, gdje Glovo opslužuje više od 10 milijuna korisnika. Investicija će koristiti i u razvoju novog odjela Glova za ekstra brzu dostavu, tzv. Q-Commerce, koji je ocijenjen iznimno važnim segmentom strateškog opredjeljenja prema dostavi različitih kategorija proizvoda.

A dostavljači na biciklima i motorima s uočljivim žutim torbama na leđima, poznato je, i u hrvatskim gradovima dostavljaju zbilja sve, ne baš “od igle do lokomotive”, ali je raspon naručenog velik, od cvijeća i žvakaćih guma do pizza i burgera (kojih je, primjerice, od početka pandemije do ovog ožujka naručeno u dužini cijele Jadranske magistrale). Da bi ubuduće isporuka proizvoda bila što učinkovitija i brža, Glovov Odjel za ekstra brzu dostavu obuhvatit će i uređenje i povećanje mreže tzv. dark storeova, mjesta za brzo preuzimanje robe.
“Tijekom posljednjih mjeseci napredovali smo vrlo brzo. Ovo ulaganje omogućit će nam da se dodatno angažiramo na osnovnim tržištima, dodatno učvrstimo vodeću poziciju na mjestima na kojima smo već vrlo jaki, nastavimo širiti Odjel Q-Commerce, kao i da uvedemo dodatne inovacije u našu jedinstvenu raznovrsnu ponudu, te proširimo izbor na raspolaganju našim korisnicima”, poručuje suosnivač i izvršni direktor Glova Oscar Pierre.
“U najvećim gradovima u kojima posluje Glovo je zahvaljujući vlastitoj mreži dark storeova već u mogućnosti osigurati ekstra brzu dostavu (last-mile delivery) do krajnjeg korisnika u roku od 10 minuta, obzirom na to da predviđa trajnu promjenu potrošačkih navika prema dostavi istog dana i trenutačnoj dostavi”, poručuju iz španjolske tvrtke. Da bi potaknuto rast poslovanja u kategoriji dostave namirnica, Glovo će nastaviti dogovarati nova strateški značajna partnerstva poput postojeće suradnje sa supermarketima Carrefour, Continente i Kaufland, investirajući u vlastitu infrastrukturu i distribucijske centre. Tvrtka ima dark storeove u Barceloni, Madridu, Lisabonu i Milanu, a slične planira otvoriti i u Valenciji, Rimu, Portu i Bukureštu, kako bi do kraja 2021. imala 200 dark storeova.

U četvrtak 29. travnja generalni direktor Glova Hrvatska Teo Širola objavit će u Zagrebu rezultate poslovanja unazad dvije godine u nas i govoriti o utjecaju pandemije na tržište dostave na zahtjev.

Komentirajte prvi

New Report

Close