Španjolski Glovo, jedna od vodećih platformi za dostavu, koja već dvije godine posluje i u Hrvatskoj, nedavno je dobila 450 milijuna eura (ili 530 milijuna dolara) investicija, u krugu financiranja serije F, pod vodstvom globalnih investicijskih fondova Luxor Capital Group i Lugard Road Capital, te uz sudjelovanje Delivery Heroa, Drake Enterprisesa i GP Bullhounda, dosadašnjih ulagača . Nova, dosad najveća injekcija kapitala u tvrtku koja je startala 2015. u Barceloni kao startup, služit će za nova širenja na postojećih 20 tržišta u velikom dijelu Europe, Bliskom istoku i Africi, gdje Glovo opslužuje više od 10 milijuna korisnika. Investicija će koristiti i u razvoju novog odjela Glova za ekstra brzu dostavu, tzv. Q-Commerce, koji je ocijenjen iznimno važnim segmentom strateškog opredjeljenja prema dostavi različitih kategorija proizvoda.
“Tijekom posljednjih mjeseci napredovali smo vrlo brzo. Ovo ulaganje omogućit će nam da se dodatno angažiramo na osnovnim tržištima, dodatno učvrstimo vodeću poziciju na mjestima na kojima smo već vrlo jaki, nastavimo širiti Odjel Q-Commerce, kao i da uvedemo dodatne inovacije u našu jedinstvenu raznovrsnu ponudu, te proširimo izbor na raspolaganju našim korisnicima”, poručuje suosnivač i izvršni direktor Glova Oscar Pierre.
“U najvećim gradovima u kojima posluje Glovo je zahvaljujući vlastitoj mreži dark storeova već u mogućnosti osigurati ekstra brzu dostavu (last-mile delivery) do krajnjeg korisnika u roku od 10 minuta, obzirom na to da predviđa trajnu promjenu potrošačkih navika prema dostavi istog dana i trenutačnoj dostavi”, poručuju iz španjolske tvrtke. Da bi potaknuto rast poslovanja u kategoriji dostave namirnica, Glovo će nastaviti dogovarati nova strateški značajna partnerstva poput postojeće suradnje sa supermarketima Carrefour, Continente i Kaufland, investirajući u vlastitu infrastrukturu i distribucijske centre. Tvrtka ima dark storeove u Barceloni, Madridu, Lisabonu i Milanu, a slične planira otvoriti i u Valenciji, Rimu, Portu i Bukureštu, kako bi do kraja 2021. imala 200 dark storeova.
U četvrtak 29. travnja generalni direktor Glova Hrvatska Teo Širola objavit će u Zagrebu rezultate poslovanja unazad dvije godine u nas i govoriti o utjecaju pandemije na tržište dostave na zahtjev.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu