Jedan od najpopularnijih hrvatskih brendova promijenio izgled

Autor: Darko Bičak , 20. travanj 2021. u 10:24
Foto: Jamnica plus

Proizvođač prirodnih i mineralnih voda, Jamnica, je nakon 18 godina promijenila izgled svojih etiketa i ambalaže

Prateći svjetske trendove u održivom poslovanju i pakiranju, Jamnica plus je nakon 18 godina odlučila promijeniti svoju ambalažu i etikete. Kako pojašnjavaju iz same tvrtke, uvodi se ambalaža sa smanjenom gramaturom plastike te će PET boce, osim novog dizajna, biti posebne i zbog smanjene gramature u prosjeku za oko 11%.

”Ulaganje u budućnost i briga za okoliš spadaju među glavne izazove današnjice. Smanjenje gramature PET ambalaže predstavlja zaokret u našem poslovanju te konkretan korak u smislu brige za okoliš i buduće naraštaje. Strateški plan održivog poslovanja i smanjenja količne plastike primarni su ciljevi kompanije Jamnica plus koja će ove godine smanjiti količinu plastike za 390 tona, dok je za 2022. planirano smanjenje od čak 850 tona,” izjavio je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus.

Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus., istaknuo je da je ovo prvi puta nakon 2004. godine da gazirana prirodna mineralna voda Jamnica na tržište stiže u potpuno novim PET bocama i s novim vizualnim identitetom. “Ovo radimo kako bismo bili u korak s trendovima smanjenja plastike i emisije CO2, a potrošačima ponudili novo iskustvo te ih osvijestili o važnosti promjene koja počinje od nas samih. Time pokazujemo da smo kao brend i kao kompanija okrenuti budućnosti i brizi za okoliš. Nadalje, novim su se dizajnom povezali tradicionalni elementi, poput žene čiji je lik na boci Jamnice od davne 1932. godine, i moderni elementi kojima se naglašava izvornost, autentičnost i bezvremenost, a potrošačima se nudi brend koji je više od 190 godina provjeren i nepromijenjen u svom sastavu,” istaknuo je  Cesarec. Jamnica u redizajniranom i ekološki prihvatljivijem pakiranju na police stiže tijekom travnja.

Komentirajte prvi

New Report

Close