“Nakon što smo tri godine razvijali događaj u Hrvatskoj odlučili smo prošle godine napraviti franšizu jer smo stvorili koncept koji trenutno nigdje ne postoji, ima odličan poslovni model i nije zahtjevan za provesti. Tako smo krajem 2019. prodali licence u Austriju, Srbiju, BiH te u Grčku. Čim je krenula 2020. godina i čim smo najavili nova tržišta počeli smo razgovore s našim partnerima diljem svijeta i pregovarali prodaju licence u druge države. Onda je došla korona i sve usporila. No, na sreću, postoje poduzetnici koji u svemu vide priliku pa tako i korona krizi. S takvim vizionarima smo dogovorili još 10 tržišta za 2021. godinu. Glavni motivi su ogroman rast outdoor sportova, velik interes za avanturama kao što je Highlander i strategije razvoja planinarskog turizma koje su sve češće i bitnije državama zbog održivosti, zdravlja ljudi i dodatnog priljeva gostiju”, ističe Barać.
Kako kaže, u 2021. nastavljaju s prodajom licence, s naglaskom na mega tržištima poput SAD-a, Australije, Kine, Brazila i Ujedinjenog Kraljevstva.
˝Naravno uz samu prodaju, glavni fokus će biti pomoć u egzekuciji evenata našim partnerima koji su kupili licencu. Uz širenje i razvoj planiramo rad na investicijama i razgovore s potencijalnim investitorima u projekt za koji vjerujemo da će do 2025. godine biti posao od 50 milijuna dolara godišnjeg prihoda. Za pet godina želimo biti prisutni na barem 50 tržišta i s više od 350 evenata globalno˝, poručuje Barać.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu