Gotovo četvrtina potrošača u Crnoj Gori svakodnevno koristi pametni telefon za plaćanje i obavljanje transakcija, dok 49% svih ispitanika planira koristiti takvu opciju u budućnosti, piše portal eKapija.
Podatak iz regionalnog istraživanja kompanije Visa pokazuje sve veću svijest građana Crne Gore o potrebi primjene suvremenih tehnologija, ali i o značajnom prostoru za unaprjeđenje inovativnih mogućnosti na strani trgovaca prilikom beskontaktnih plaćanja.
Oko 40% ispitanika počelo je koristiti mobilne telefone za plaćanje za vrijeme pandemije. Više od 60% sudionika u istraživanju navodi da je njihovo osobno iskustvo s različitim platnim opcijama utjecalo na izbor načina plaćanja.
Za većinu ispitanika ključne prednosti plaćanja pametnim telefonom su praktičnost (67 posto), brzina (44 posto) i jednostavnost (41 posto).
Oko 45% sudionika ankete vjeruje da su plaćanja pametnim telefonom sigurna. S druge strane, više od trećine potrošača kao nedostatak navodi činjenicu da tehnologija nije još uvijek široko prihvaćena, te je broj mjesta na kojima su takva plaćanja moguća ograničen.
Među robom i uslugama koje ispitanici najviše žele plaćati pametnim telefonima, na vrhu popisa nalaze se troškovi parkiranja (48%), zatim slijede mjesečni računi (47%), te naručivanja hrane (46%).
Zanima ih prilično i plaćanje pametnim telefonima u trgovinama, kafićima i restoranima (42%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu