Od senzacionalnih “platiš dva, treći dobiješ gratis” akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do glazbe, osvjetljenja i smještaja na policama, trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više.
Psihologinja Julie Smith na svom Tiktoku otkrila je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno povoljnijim.
Kao primjer je ponudila sladolede – jedan koji stoji 3 funte, drugi koji stoji osam funti. Sladoled od osam funti čini se preskup, a obzirom na pet funti razlike svi će htjeti onaj jeftiniji.
Kako bi se (pre)skupi sladoled činio prihvatljivijim, trgovci stavljaju mamac – sladoled od sedam funti, prenosi Net.hr.
“Oni zapravo ne žele da kupite taj od sedam funti, on je samo mamac kako bi skuplji sladoled djelovao kao dobra prilika. Bez mamca, uspoređujete sladolede od tri i osam funti, ali s mamcem – pa zašto ne biste uzeli ovaj od osam funti, samo je funtu skuplji”, kazala je.
Pojasnila je i kako psihološki efekt kadriranja koriste sve trgovine od restorana do tehnoloških divova.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu