Premda mu ime djeluje pomalo mistično, ovaj senzor ima jednostavnu funkciju – utvrditi položaj i input papučice gasa te tu informaciju prenijeti kontrolnom modulu motora. Na osnovu tog podatka šalje se veća ili manja količina goriva u motor, piše Revija HAK.
Danas senzori položaja leptira zaklopke gasa funkcioniraju uglavnom promjenama magnetnih polja koja variraju ovisno o pritisku papučice gasa.
Simptomi kvara su problemi s ubrzavanjem, pritisnete li agresivno papučicu gasa, a izostane reakcija motora, odnosno ne reagira li ubrzavanjem i brzim rastom broja okretaja motora to bi mogao biti jedan od znakova kvara senzora. Ako je rad motora u neutralnom položaju mjenjača nejednak kvar senzora bi također mogao biti uzrok. Problemi sa senzorom mogu prouzročiti i rast potrošnje goriva. Sama promjena senzora nije preskupa, a s takvim tipom problema i kvarova ne smije se odugovlačiti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu