Na sjednici Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice u ponedjeljak usvojena je odluka o raspisivanju Poziva za iskazivanje interesa za provedbu marketinške suradnje s organizatorima TOP događanja i vrhunskim hrvatskim sportašima u 2021. godini.
Riječ je o programu koji obuhvaća marketinške suradnje vezane uz značajna sportska, zabavna i druga događanja s velikom medijskom vidljivošću koja su u funkciji podizanja atraktivnosti i prepoznatljivosti ukupne turističke ponude Hrvatske, ali i koja obuhvaća suradnje s vrhunskim hrvatskim sportašima u svrhu promocije Hrvatske kao atraktivne turističke destinacije.
U 2020. godini ovaj poziv nije išao zbog pandemije, koja je kumovala i značajnom rezanju budžeta za ovaj projekt u ovoj godini u odnosu na vrijeme prije Covida – u 2019. je budžet bio 9 milijuna kuna, a ove godine planira se utrošiti 5 milijuna kuna bruto.
“Približavamo se uskrsnim blagdanima koji bi u prethodnim godinama značili i početak intenzivnijih turističkih putovanja u Hrvatskoj. Ove godine, uslijed trenutačne situacije, ne očekujemo veću realizaciju turističkog prometa, ali uz pridržavanje propisanih mjera i protokola očekujemo turističke aktivnosti s naglaskom na domaće tržište, kao i na tržišta kao što su Njemačka, Slovenija, Italija ili Češka, ustvrdio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.
Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac istaknula je da testiranja i procjepljivanje ostaju ključni elementi pripreme sezone, otkrivši da je u projekt Safe stay in Croatia dosad uključeno gotovo 10 tisuća turističkih dionika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu