Vlada je Hamagu odobrila izmjene Statuta kojim povećava broj sektora s 4 na 5, broj službi s 14 na 17, te broj ureda s 23 na 39, dok se broj ureda smanjuje s dva na jedan.
Ukida se Ured Uprave, a ustrojava Služba za poslove Uprave s 4 odjela, od kojih je jedan već postoji (Odjel za opće poslove), a novi su za ljudske potencijale, za odnose s javnošću, te za javnu nabavu.
Postojeći sektori za bespovratne potpore za poduzetništvo, te za istraživanje, razvoj i inovacije (IRI), preoblikuju se u 3 – za praćenje i provedbu projekata poduzetništva, te projekata IRI-ja, i novi Sektor za vrednovanje i ugovaranje projekata.
Unutar sektora za praćenje projekata poduzetništva ustrojava se Služba za praćenje provedbe projekata, s 4 odjela od kojih 2 postoje. Ustrojava se Služba za kontrolu kvalitete i strateško upravljanje u kojoj su odjeli za unapređenje kvalitete sustava, te za analizu i izvještavanje.
U Službi za pravne poslove ustrojava se Odjel za naplatu. U Sektoru za financijske instrumente ustrojavaju se odjeli za ruralni razvoj, portfeljna jamstva, za namjensku kontrolu zajmova i namjensku kontrolu jamstava, a u Sektoru za podršku i razvoj poduzetništva, koordinaciju i međunarodnu suradnju Služba za koordinaciju, s djelatnicima u županijskim ispostavama.
U vladinoj odluci navodi se i da Hamag ima 300 zaposlenika, čime su “u bitnom iscrpljene sve formalne mogućnosti postojeće sistematizacije radnih mjesta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu