HAKOM istražuje slučaj A1, ovo korisnici moraju znati

Autor: Marija Crnjak , 16. ožujak 2021. u 12:11
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Kako je poznato, zbog toga što nije postignut dogovor s United Grupom, A1 u svojoj ponudi više neće imati Sport Klub i N1

Korisnici telekoma moraju biti obaviješteni o izmjenama programskih paketa, u slučaju operatori trpe sankcije, pojasnila je danas za N1 Marina Ljubić Karanović, viša stručnjakinja za pravne poslove u Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti HAKOM-u, potvrdivši da HAKOM istražuje slučaj izmjene programskog paketa operatera A1. Kako je poznato, zbog toga što nije postignut dogovor s United Grupom, A1 u svojoj ponudi više neće imati Sport Klub i N1, no bez prethodne obavijesti korisnika.

Ljubić Karanović pojašnjava da operatori smiju mijenjati programe u svojim paketima, ali je važno da o tome pritom moraju obavijestiti svoje korisnike, koji imaju pravo na raskid ugovora u roku od 30 dana nakon te obavijesti. Ako je operator zakasnio ili propustio poslati obavijest o izmjenama, korisnik ima pravo iskoristiti sva prava koja su mu na raspolaganju, pojasnila je Ljubić Karanović.

“Međutim, izmjena programskog sadržaja je specifično pitanje koje ne zahvaća jednako sve korisnike, ovisno o njihovim korisničkim navikama. Znači, neće svi korisnici imati pravo besplatnog raskida ugovora, a to ovisi o njihovim korisničkim navikama gledanja određenog programa. Tako će pravo na raskid ugovora bez naknade moći dobiti samo korisnici koji su programe koji se ukidaju i gledali, a to se pak utvrđuje u svakom pojedinačnom slučaju za svakog korisnika. Svaki korisnik se može obratiti operatoru i uložiti prigovor, reći da su ti promjena značajnija za njega, i dati privolu svo operatoru da provjeri je li korisnik zaista gledao navedeni program, što se pak može vidjeti u sustavu”, pojašnjava stručnjakinja.

Ako se utvrdi da je promjena programskog paketa značajna promjena za korisnika, operator mu mora dati pravo na raskid ugovora bez naknade. Svaki korisnik koji ne uspije ostvariti to pravo ima opciju slanja prigovora operatoru, a HAKOM je treći korak kao neovisno tijelo koje može riješiti slučaj između operatora i korisnika, i to je za korisnika besplatno jer se radi o izvansudskom postupku. Pritom je jako važno da sva korespondencija s operatorom bude pisana, da se korisnici ne oslanjaju na informacije koje su dobili preko telefona, nego da za sve imaju pisani trag.

Komentirajte prvi

New Report

Close