“Osim dobrih uvjeta naše ljude motiviraju i uzbudljivi projekti”

Autor: Lucija Špiljak , 05. ožujak 2021. u 12:53
Filip Ljubić; U tvrtki je više od 150 ljudi, ali i dalje vlada, kažu, obiteljska atmosfera/PD

Softverska tvrtka pokrenula je i internu TV emisiju, a aplikacija Jenz nominirana je za najbolje u svijetu.

Financial Times objavio je popis 1000 najbrže rastućih tvrtki u Europi, među kojima je šest iz Hrvatske – Agrivi, Microblink, Infinum, Serengeti, Yellow Submarine i Q.

Hrvatska softverska agencija Q našla se na 613. mjestu s rastom od 306,4%, prošlu godinu zaključili su s 55 milijuna kuna prihoda, najviše dosad, akvizirali su 22 nova klijenta, zaposlili 55 novih stručnjaka i omogućili 15 novih pogodnosti zaposlenicima.

Posluju u 22 zemlje gdje za 30-ak velikih klijenata razvijaju jedinstvena softverska rješenja, najzastupljeniji su na tržištima UK-a, Švicarske, Njemačke i SAD-a, a uz sjedište u Zagrebu imaju urede u Belfastu, Zürichu i New Yorku.

Tvrtka je lani dobila niz priznanja – vodeća istraživačka agencija Clutch svrstala ih je među 20 najboljih web development tvrtki u svijetu, među deset najboljih takvih u Europi, te proglasila najboljom B2B kompanijom u Hrvatskoj.

U godini koju su zaključili i priznanjem za najpoželjnijeg poslodavca u Hrvatskoj njihovom se timu pridružilo 55 novih talenata, a trenutačno broje više od 170 ljudi, od dizajnera, developera, project managera, do HR i komunikacijskih savjetnika te salesmanagera.

Novi format komunikacije

Osnivač i CEO tvrtke Filip Ljubić kaže da se od početka vode time da Q grade kroz ljude i oko njih.

“Ljude u naš tim privlače odlični projekti, super radna atmosfera, nasmijani ljudi i prilika za rast i razvoj. Imamo čvrst timski duh i posebnu Q kulturu. Iako nas ima više od 150, sretni smo što u Q-u i dalje vlada obiteljska atmosfera.

U IT-ju nije samo važno dati dobre uvjete, već je važno da ljudi imaju priliku raditi na uzbudljivim projektima i tako što više napredovati. Naši zaposlenici imali su priliku raditi s nekima od svjetskih lidera u svojim industrijama, kao što su The Times, Novartis, BBC, ManPower, Coca Cola, Volkswagen, itd., što rijetko koja kompanija u Hrvatskoj pruža”, kaže Ljubić.

U njihovu uredu, koji je već neko vrijeme zatvoren zbog epidemiološke sigurnosti, zaposlenici se mogu zabaviti uz stolni nogomet, biljar, ping-pong, Playstation i pikado, uz mogućnost vježbanja joge, a tijekom rada od kuće održavaju socijalnu komponentu kroz online kvizove i druženja, slanje obavijesti putem zabavnih videa, razne nagradne igre…

Ponosni su i na novi format komunikacije Kavica sa Sarom – video intervjuima u kojima HR specijalistica Sara Madjer razgovara sa zaposlenicima i menadžmentom u formi TV emisije.

U ozbiljnijoj produkciji emisija je krenula za vrijeme pandemije jer su, pojašnjava Ljubić, zaposlenicima koji rade od kuće htjeli što jasnije komunicirati strateški bitne stvari, kako bi bili upoznati sa svime što se događa u Q-u.

“Reakcije zaposlenika su fenomenalne, a video smo poslali i našim partnerima i klijentima kako bismo im pomogli oko komunikacije. Oduševljenje je stiglo i s njihove strane, pa su tako neki od njih odlučili posuditi ovakav format za svoje interno komuniciranje. Planiramo to dignuti i na još veću razinu”, kaže direktor.

Uspjeh interne mreže

Odlične reakcije zaposlenici i partneri imali su za Jenz, aplikaciju za internu komunikaciju koju je Q predstavio lani, a za koju su i druge tvrtke pokazale interes, poput Deloitte Hrvatska.

“Aplikaciju smo prvo napravili za vlastite potrebe, nakon što smo primijetili kako sve više ljudi dolazi raditi u Q pa se nametalo pitanje kako sve te ljude povezati. Željeli smo da ona na jednom mjestu pruža značajke kao što su službene objave, zabavne objave zaposlenika, profili i kontakti svih Q-ovaca, status odsutnosti, anonimne ankete i žalbe, pohvala kolegama, a da istovremeno bude vizualno dopadljiva i user-friendly.

Nakon implementacije Jenza u Q-u proveli smo i anonimnu anketu koja je pokazala konkretne benefite – 87% zaposlenika ima odličnu komunikaciju s kolegama, 90% zaposlenika osjeća potporu nadređenih i 96% zaposlenika savršeno razumije svoje zadatke i ciljeve.

Za vrijeme pandemije pomogla nam je da u par klikova snimimo video i obavijestimo sve zaposlenike o stanju poslovanja, da nam oni postave bilo koje pitanje koje ih je mučilo, kao i da održimo povezanost među kolegama”, pojašnjava Ljubić.

Zaključuje kako u Q-u žele dalje rasti, raditi s velikim klijentima i biti prepoznati u svijetu kao IT tvrtka koja radi vrhunske projekte.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Zanimljivo da od tih šest njih tri prodaju nisko plaćen rad domaćih programera na svjetskom tržištu po skupljoj cijeni. Ili su oni jako sposobni ili se hrvatski programeri premalo cijene.

New Report

Close