Osoblje hotela Sky u Johannesburgu drži se svih protokola za borbu protiv covida-19 – od nošenja maski do fizičkog distanciranja – u stvari svi zaposlenici osim Lexija, Micaha i Ariela.
Za tri conciergea pravila ne važe jer oni u vas ne bi mogli izdahnuti viruse i da hoće – roboti su.
Robotska dobrodošlica u hotelima nije novost – japanski hoteli to imaju već godinama. Godine 2015. hotel Henn’na u Tokiju bio je prvi koji je potpuno robotizirao osoblje.
Nekoliko tokijskih hotela sada ih koristi kako bi uslužilo goste s blagim simptomima covida-19.
Hotel Sky prvi je u Africi koji je robotizirao recepciju što je potez koji bi mogao izazvati ljutnju u zemlji s više od 30 posto nezaposlenih.
“Nikad neće zamijeniti ljude, no promijenit će prostor”, kaže upravitelj hotela Paul Kelley.
“Mislim da je to budućnost”, dodaje.
Lexi, Micah i Ariel dostavljaju narudžbe u sobe, pružaju putne informacije i mogu tegliti do 300 kilograma prtljage iz predvorja do soba.
Gosti mogu odabrati hoće li uslugu čovjeka ili robota.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu