Novi način borbe protiv korone u turizmu: Gosti mogu odabrati hoće li čovjeka ili robota

Autor: Poslovni.hr/Hina , 18. veljača 2021. u 14:30
Foto: Pixabay

Robotska dobrodošlica u hotelima nije novost.

Osoblje hotela Sky u Johannesburgu drži se svih protokola za borbu protiv covida-19 – od nošenja maski do fizičkog distanciranja – u stvari svi zaposlenici osim Lexija, Micaha i  Ariela.

Za tri conciergea pravila ne važe jer oni u vas ne bi mogli izdahnuti viruse i da hoće – roboti su.

Robotska dobrodošlica u hotelima nije novost – japanski hoteli to imaju već godinama. Godine 2015. hotel Henn’na u Tokiju bio je prvi koji je potpuno robotizirao osoblje.

Nekoliko tokijskih hotela sada ih koristi kako bi uslužilo goste s blagim simptomima covida-19.

Hotel Sky prvi je u Africi koji je robotizirao recepciju što je potez koji bi mogao izazvati ljutnju u zemlji s više od 30 posto nezaposlenih.

“Nikad neće zamijeniti ljude, no promijenit će prostor”, kaže upravitelj hotela Paul Kelley.

“Mislim da  je to budućnost”, dodaje.

Lexi, Micah i Ariel dostavljaju narudžbe u sobe, pružaju putne informacije i mogu tegliti do 300 kilograma prtljage iz predvorja do soba.

Gosti mogu odabrati hoće li uslugu čovjeka ili robota.

Komentirajte prvi

New Report

Close