Radi se o Audi modelu kakvog svijet još nije vidio: modelom e-tron GT** marka predstavlja svoje planove za oblikovanje emocionalne i fascinantne budućnosti mobilnosti. Dva modela gran turismo s potpuno električnim pogonom bit će dostupni već od veljače u pretprodaji: e-tron GT i RS e-tron GT. Oba su modela snažna, brza i dinamična, a oba imaju nultu stopu lokalnih emisija. Zbroj ovih kvaliteta samo je dodatak snažnom karakteru koji iznova utjelovljuje ideju gran turismo.
Eksterijer modela Audi e-tron GT dinamično je umjetničko djelo. Svaka površina i linija su skladne, od glavnih svjetala, koja su opcijski dostupna s laserskim svjetlom, do velikog difuzora na stražnjem dijelu vozila. U kombinaciji detalji stvaraju skulpturu koja izgleda kao da je oblikovana vjetrom. Linije karoserije izrazito su aerodinamične pa koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,24. Interijer također odgovara klasičnom gran turismo dizajnu: vozačevo i suvozačevo sjedalo postavljeni su u sportskom spuštenom položaju pored široke središnje konzole, dok stražnja sjedala pružaju dovoljno prostora čak i za odrasle osobe. Progresivna elegancija dizajna interijera naglašava progresivni karakter vozila.
Gran turismo je sportsko touring vozilo s odličnim dinamičnim upravljanjem, pouzdana jedrilica. Audi e-tron GT baš je takvog karaktera. Ovisno o modelu, izlazna snaga elektromotora je 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS), što omogućuje i dinamične skokove. Bitno je istaknuti i doseg do 487 kilometara (prema WLTP ciklusu vožnje) koji je omogućen baterijom neto kapaciteta od 85 kWh. 800 V tehnologija baterije omogućuje brzo DC punjenje izlazne snage do 270 kW.
Ovjes se također temelji na skladu dinamike i komfora zahvaljujući tehnologijama kao što su Audi drive select, upravljanje svim kotačima, kontrolirana amortizacija, trokomorni pneumatski ovjes, električni pogon na sve kotače i blokada stražnjeg diferencijala. Veličine kotača u rasponu su do 21”, a disk kočnice, koje su opcijski dostupne u keramičkoj izvedbi ojačane karbonskim vlaknima, promjera su do 420 milimetara.
Kao i svi Audi modeli i e-tron GT je potpuno povezan. Infotainment, online usluge iz paketa Audi connect i sustavi potpore najnovije su tehnologije. A kako dinamično umjetničko djelo mora i dobro zvučati, Audi je za model e-tron GT skladao jedinstven zvuk.
Činjenice i brojke
Audi e-tron GT quattro i Audi RS e-tron GT
Pozicioniranje
- Novo utjelovljenje filozofije gran turismo: coupé s četvorim vratima elegantnog i dinamičnog dizajna sa snažnim električnim pogonom, pouzdan na velikim udaljenostima i u svakodnevici
- RS e-tron GT kao predvodnik elektrifikacije u društava Audi i Audi Sport GmbH
- Vozilo s emocionalnim potpisom i perspektivom za dizajn budućnosti
Dizajn eksterijera, aerodinamika i karoserija
- Unaprijeđeni gran turismo dizajn pod okriljem električne mobilnosti: sportski stil i komfor u kombinaciji s održivošću
- Sportske proporcije: veliki kotači, široki trag, ravna silueta, dugi međuosovinski razmak
- U skladu s jezikom dizajna kao nova značajka dizajna: estetika proizlazi iz učinkovitosti
- Skulpturalni dizajn: niska, invertirana Singleframe rešetka u boji vozila, vrlo prepoznatljiva quattro ispupčenja, ravni stakleni krov kose linije, stražnji kraj s ekstremnim udubljenjima
- Niski koeficijent otpora zraka od samo 0,24 omogućuje veliku učinkovitost i doseg, aktivna aerodinamika s preklopnim otvorima za zrak za kočnice i hladnjake, kao i stražnji spojler koji se proteže u više faza, zatvoreno podvozje i široki difuzor
- Velika tvrdoća i zaštita od sudara zahvaljujući čeliku izuzetno visoke čvrstoće u putničkoj kabini i ojačanom kućištu baterije, aluminijski vanjski sloj kućišta
- Dužina: 4,99 metara, širina: 1,96 metara, visina: samo 1,41 metar, ravne linije karoserije, stražnji prtljažnik volumena 405 litara (366 litara kod RS modela**)
Glavna i ostala svjetla
- Matrix LED glavna svjetla serijska su za RS e-tron GT te su opcijski dostupna za e-tron GT quattro
- Matrix LED glavna svjetla s Audi laserskim svjetlom opcijski su dostupna za oba modela, a udvostručuju doseg dugog svjetla
- Stražnja svjetla sa svjetlosnom trakom, dinamične animacije Coming home i Leaving home u kombinaciji s vrhunskim glavnim svjetlima
Dizajn interijera i unutrašnjost vozila
- Instrumenta ploča usmjerena ka vozaču i „monoposto karakter“, osjećaj otvorenog prostora
- Niski položaj sjedala i široka središnja konzola, stražnja klupa pogodna je i za odrasle osobe
- Održivost u kombinaciji sa sportskim stilom i komforom: interijeri bez kože, presvlake izrađene od visokog postotka recikliranog materijala
- Tri opcije sjedenja; više dizajn paketa na odabir
Pogon i rekuperacija
- Električni pogon na sve kotače s jednim sinkronim strojem (PSM) na prednjoj i stražnjoj osovini, dvostupanjski prijenos na stražnjoj osovini
- Audi e-tron GT quattro ima ukupnu izlaznu snagu od 350 kW (476 KS) i 630 Nm okretnog momenta, dok RS e-tron GT ima izlaznu snagu od 440 kW (598 KS) i 830 Nm okretnog momenta, značajka Launch Control omogućuje pojačanje izlazne snage od 390 kW (530 KS) ili 475 kW (646 KS) za maksimalno 2,5 sekunde
- 0–100 km/h u 4,1 ili 3,3 sekunde (RS model)
- Maksimalna brzina 245 km/h kod e-trona GT quattro i 250 km/h kod RS modela
- Inteligentna kontrola jedrenja i rekuperacije, rekuperacija kočenjem do 265 kW
Baterija i upravljanje toplinom
- Litij-ionska baterija neto kapaciteta 85 kWh (93 kWh bruto) i razina napona od 800 V, 396 baterijskih ćelija u 33 modula
- AC punjenje izlazne snage od 11 kW serijski, a opcijski s 22 kW bit će dostupno brzo nakon uvođenja na tržište, DC punjenje izlazne snage do 270 kW serijski
- Doseg veći od 487 km uz jedno punjenje prema WLTP ciklusu vožnje (predviđeno za Audi e-tron GT quattro), vrlo kratko vrijeme punjenja: samo pet minuta za udaljenost od otprilike 100 km.
- Sofisticirano upravljanje toplinom s četiri rashladna kruga, učinkovita toplinska pumpa serijski, preduvjet za brzo DC punjenje na putu
Ovjes
- Nisko težište i odlična raspodjela opterećenja na osovinama zahvaljujući položaju ugradnje baterije i rasporedu elektromotora
- Serijski: zračni ovjes, blokada stražnjeg diferencijala, dinamični sustav upravljanja Audi drive select
- Opcijski (serijski u RS modelu): quattro® s reguliranom blokadom diferencijala stražnje osovine, opcijski za oba modela: dinamično upravljanje svim kotačima
- Opcijske disk kočnice s premazom od volframovog karbida (serijske u RS modelu),
keramičke disk kočnice ojačanje karbonskim vlaknima opcijske za oba modela - Kotači od 19-21”, uglavnom aero dizajna, kotači od 20-21” s aero kakovima
Sustavi potpore za vozača
Sigurnosni sustavi Audi pre sense su serijski, opcijski paketi pomoći vozaču, paket asistencije u gradu, adaptive cruise control i vođenje unutar prometnog traka i paket pomoći pri parkiranju s Park assistom plus i daljinskim upravljanjem kao istaknute značajke
e-tron sportski zvuk
- Serijski AVAS zvuk već je zvučniji nego što je zakonski propisano
- Opcijski e-tron Sportsound za dodatni zvuk u interijeru i eksterijeru (serija kod RS e-trona GT), ovisno o postavci sustava Audi drive select
Elementi za rukovanje i zasloni
- Audi virtual cockpit plus (12,3 in) i MMI touch zaslon (10,1”) serijski, plus upravljanje govornim naredbama normalnim govorom s online povezivanjem, head-up zaslon opcijski
Infotainment i Audi connect
- MMI navigacija plus s Wi-Fi hotspotom serijski, inteligentna navigacija sa specifičnim funkcijama za e-tron
- Velikodušan portfelj Audi connect usluga, e-tron planiranje rute za izračun najbrže rute s najkraćim mogućim zaustavljanjima za punjenje na snažnim DC stanicama za punjenje
- Opcijski Audi phone box i Bang & Olufsen premium sound system (serija kod RS e-trona GT
Vrhunska izrada u kombinaciji s pametnom proizvodnjom
- Model e-tron GT proizvodi se u Audi Böllinger Höfe na proizvodnoj lokaciji Neckarsulm te je kombinacija pametne proizvodne tehnologije i vrhunske izrade
- Ugljično neutralna proizvodnja, upotreba eko električne energije i bioplina
- Nezavisna, inovativna limarska radionica dijeli liniju za montažu s modelom Audi R8