Električan, sportski i progresivan: Audi e-tron GT 

Autor: Objava za medije , 10. veljača 2021. u 09:51
IFOTO: Audi

Modelom e-tron GT (Kombinirana potrošnja struje u kWh/100 km*: 19,6 – 18,8 (NEFZ), Kombinirane CO2-emisije u g/km*: 0) Audi demonstrira fascinantnost buduće električne mobilnosti. Coupé s četvorim vratima kombinira emocionalan dizajn sa snažnim pogonom i dinamičnim upravljanjem. Početak je to nove ere, gran turismo budućnosti. 

Radi se o Audi modelu kakvog svijet još nije vidio: modelom e-tron GT** marka predstavlja svoje planove za oblikovanje emocionalne i fascinantne budućnosti mobilnosti. Dva modela gran turismo s potpuno električnim pogonom bit će dostupni već od veljače u pretprodaji: e-tron GT i RS e-tron GT. Oba su modela snažna, brza i dinamična, a oba imaju nultu stopu lokalnih emisija. Zbroj ovih kvaliteta samo je dodatak snažnom karakteru koji iznova utjelovljuje ideju gran turismo. 

Eksterijer modela Audi e-tron GT dinamično je umjetničko djelo. Svaka površina i linija su skladne, od glavnih svjetala, koja su opcijski dostupna s laserskim svjetlom, do velikog difuzora na stražnjem dijelu vozila. U kombinaciji detalji stvaraju skulpturu koja izgleda kao da je oblikovana vjetrom. Linije karoserije izrazito su aerodinamične pa koeficijent otpora zraka iznosi samo 0,24. Interijer također odgovara klasičnom gran turismo dizajnu: vozačevo i suvozačevo sjedalo postavljeni su u sportskom spuštenom položaju pored široke središnje konzole, dok stražnja sjedala pružaju dovoljno prostora čak i za odrasle osobe. Progresivna elegancija dizajna interijera naglašava progresivni karakter vozila. 

Gran turismo je sportsko touring vozilo s odličnim dinamičnim upravljanjem, pouzdana jedrilica. Audi e-tron GT baš je takvog karaktera. Ovisno o modelu, izlazna snaga elektromotora je 350 kW (476 KS) ili 440 kW (598 KS), što omogućuje i dinamične skokove. Bitno je istaknuti i doseg do 487 kilometara (prema WLTP ciklusu vožnje) koji je omogućen baterijom neto kapaciteta od 85 kWh. 800 V tehnologija baterije omogućuje brzo DC punjenje izlazne snage do 270 kW.  

Ovjes se također temelji na skladu dinamike i komfora zahvaljujući tehnologijama kao što su Audi drive select, upravljanje svim kotačima, kontrolirana amortizacija, trokomorni pneumatski ovjes, električni pogon na sve kotače i blokada stražnjeg diferencijala. Veličine kotača u rasponu su do 21”, a disk kočnice, koje su opcijski dostupne u keramičkoj izvedbi ojačane karbonskim vlaknima, promjera su do 420 milimetara.  

Kao i svi Audi modeli i e-tron GT je potpuno povezan. Infotainment, online usluge iz paketa Audi connect i sustavi potpore najnovije su tehnologije. A kako dinamično umjetničko djelo mora i dobro zvučati, Audi je za model e-tron GT skladao jedinstven zvuk.  

FOTO: Audi

Činjenice i brojke 

Audi e-tron GT quattro i Audi RS e-tron GT 

Pozicioniranje 

  • Novo  utjelovljenje filozofije gran turismo: coupé s četvorim vratima  elegantnog i dinamičnog dizajna sa snažnim električnim pogonom,  pouzdan na velikim udaljenostima i u svakodnevici    
  • RS e-tron GT  kao predvodnik elektrifikacije u društava Audi i Audi Sport GmbH 
  • Vozilo  s emocionalnim potpisom i perspektivom za dizajn budućnosti 

Dizajn eksterijera, aerodinamika i karoserija 

  • Unaprijeđeni  gran turismo dizajn pod okriljem električne mobilnosti: sportski  stil i komfor u kombinaciji s održivošću 
  • Sportske  proporcije: veliki kotači, široki trag, ravna silueta, dugi  međuosovinski razmak 
  • skladu s jezikom dizajna kao nova značajka dizajna: estetika  proizlazi iz učinkovitosti 
  • Skulpturalni  dizajn: niska, invertirana Singleframe rešetka u boji vozila, vrlo  prepoznatljiva quattro ispupčenja, ravni stakleni krov kose linije,  stražnji kraj s ekstremnim udubljenjima 
  • Niski  koeficijent otpora zraka od samo 0,24 omogućuje veliku učinkovitost  i doseg, aktivna aerodinamika s preklopnim  otvorima za zrak za kočnice i hladnjake kao i stražnji spojler koji se proteže u više faza, zatvoreno  podvozje i široki difuzor   
  • Velika  tvrdoća i zaštita od sudara zahvaljujući čeliku izuzetno visoke  čvrstoće u putničkoj kabini i ojačanom kućištu baterije,  aluminijski vanjski sloj kućišta   
  • Dužina:  4,99 metara, širina: 1,96 metara,  visina: samo 1,41 metar, ravne linije karoserije, stražnji  prtljažnik volumena 405 litara (366 litara kod RS modela**) 

Glavna i ostala svjetla 

  • Matrix  LED glavna svjetla  serijska su za RS e-tron GT te su opcijski dostupna za  e-tron GT quattro   
  • Matrix  LED glavna svjetla s Audi  laserskim svjetlom  opcijski su dostupna za oba modela, a udvostručuju doseg dugog  svjetla   
  • Stražnja  svjetla sa svjetlosnom trakom, dinamične animacije Coming home i  Leaving home u kombinaciji s vrhunskim glavnim svjetlima 

Dizajn interijera i unutrašnjost vozila 

  • Instrumenta  ploča usmjerena ka vozaču i „monoposto karakter“, osjećaj  otvorenog prostora   
  • Niski  položaj sjedala i široka središnja konzola, stražnja klupa  pogodna je i za odrasle osobe 
  • Održivost  u kombinaciji sa sportskim stilom i komforom: interijeri bez kože,  presvlake izrađene od visokog postotka recikliranog materijala 
  • Tri  opcije sjedenja; više dizajn paketa na odabir  

Pogon i rekuperacija 

  • Električni  pogon na sve kotače  s jednim sinkronim strojem (PSM) na prednjoj i stražnjoj osovini,  dvostupanjski prijenos na stražnjoj osovini  
  • Audi e-tron GT quattro  ima ukupnu izlaznu snagu od 350 kW (476 KS) i 630 Nm  okretnog momenta, dok RS e-tron GT ima izlaznu snagu od  440 kW (598  KS) i 830 Nm okretnog momenta, značajka  Launch Control omogućuje pojačanje izlazne snage od 390 kW  (530 KS) ili 475 kW (646 KS) za maksimalno  2,5 sekunde 
  • 0–100 km/h  u 4,1 ili 3,3 sekunde (RS model) 
  • Maksimalna  brzina 245 km/h kod e-trona GT quattro i 250 km/h kod RS modela   
  • Inteligentna  kontrola jedrenja i rekuperacije, rekuperacija kočenjem do 265 kW

Baterija i upravljanje toplinom 

  • Litij-ionska  baterija neto kapaciteta 85 kWh (93 kWh bruto) i razina napona  od 800 V, 396 baterijskih ćelija u 33 modula 
  • AC  punjenje  izlazne snage od 11 kW serijski, a opcijski s 22 kW bit će  dostupno brzo nakon uvođenja na tržište, DC  punjenje  izlazne snage do 270 kW serijski 
  • Doseg  veći od 487 km  uz jedno punjenje prema WLTP ciklusu vožnje (predviđeno za  Audi e-tron GT quattro), vrlo kratko vrijeme  punjenja: samo pet minuta za udaljenost od otprilike 100 km.   
  • Sofisticirano  upravljanje toplinom s četiri rashladna kruga, učinkovita  toplinska  pumpa  serijski, preduvjet za brzo DC punjenje na putu 

FOTO: Audi

Ovjes 

  •  Nisko  težište i odlična raspodjela opterećenja na osovinama  zahvaljujući položaju ugradnje baterije i rasporedu elektromotora  
  •  Serijski:  zračni ovjes, blokada stražnjeg diferencijala, dinamični sustav  upravljanja Audi  drive select   
  • Opcijski  (serijski u RS modelu): quattro® s reguliranom blokadom  diferencijala stražnje osovine, opcijski za oba modela: dinamično  upravljanje svim kotačima 
  • Opcijske  disk kočnice s premazom od volframovog karbida (serijske u  RS modelu),
    keramičke disk kočnice ojačanje karbonskim  vlaknima opcijske za oba modela 
  • Kotači  od 19-21”, uglavnom aero dizajna, kotači od 20-21” s aero  kakovima 

Sustavi potpore za vozača 

Sigurnosni sustavi Audi pre sense su serijski, opcijski paketi pomoći vozaču, paket asistencije u gradu, adaptive cruise control i vođenje unutar prometnog traka i paket pomoći pri parkiranju s Park assistom plus i daljinskim upravljanjem kao istaknute značajke  

e-tron sportski zvuk 

  •  Serijski  AVAS zvuk već je zvučniji nego što je zakonski propisano 
  • Opcijski  e-tron Sportsound za dodatni zvuk u interijeru i eksterijeru (serija  kod RS e-trona GT), ovisno o postavci sustava Audi drive select 

Elementi za rukovanje i zasloni 

Infotainment i Audi connect 

Vrhunska izrada u kombinaciji s pametnom proizvodnjom 

  •  Model  e-tron GT proizvodi se u Audi Böllinger Höfe na proizvodnoj  lokaciji Neckarsulm te je kombinacija pametne proizvodne tehnologije  i vrhunske izrade 
  •  Ugljično  neutralna proizvodnja, upotreba eko električne energije i bioplina 
  •  Nezavisna,  inovativna limarska radionica dijeli liniju za montažu s modelom  Audi R8

New Report

Close