Jedva čekaju otvaranje kafića: Imaju novost u poslovanju, a u planu im je i dolazak na police trgovina

Autor: Marta Duić , 10. veljača 2021. u 08:41
Marko Bratović u obiteljskom pogonu proizvodi zanatska pića/DUŠKO MARUŠIĆ/PIXSELL

Ulaganja su, nažalost, kompletno stopirana, sve dok se situacija barem malo ne stabilizira.

Marko Bratović, mladi istarski poduzetnik iz Kaštelira koji brendom craft pića Count’s drinks osvaja domaće tržište, nedavno je lansirao web shop, a tržištu će uskoro ponuditi i novitet – Ginger Ale.

“Unatoč pandemiji, uspjeli smo iskoristiti mjesece u periodu između dva lockdowna te pokrenuti neke nove suradnje s barovima i restoranima.

Ulaganja su, nažalost, kompletno stopirana, sve dok se situacija barem malo ne stabilizira. Jedino na koje smo se odlučili bilo je pokretanje web shopa.

Budući da smo u drugom lockdownu morali stopirati proizvodnju, imali smo vremena osmisliti novo piće, a još jedan novitet u poslovanju nam je i uvođenje bočica od 0,5 litre, tako da ćemo uskoro imati u ponudi 0,2 i 0,5 litara”, otkriva Bratović.

Obiteljska manufaktura

Inače, Count’s Drinks mala je obiteljska manufaktura za proizvodnju craft pića. Na tržište Hrvatske, Slovenije i cijele regije prvi su u travnju 2019. godine plasirali proizvode kakvih na ovim prostorima dotad uopće nije bilo u ponudi, točnije craft tonik i đumbirovo pivo.

Ubrzo su na tržište izbacili i ginetu, piće koje priču vuče iz istarske tradicije, ali je po sastavu i okusu prilagođeno današnjem vremenu. U pitanju je istarska varijacija tonika koja se bazira na bobicama borovice pa nije gorka poput tonika.

50

objekata s kojima Count’s Drinks trenutačno surađuje, na području Istre i Zagreba, nudeći tonike i đumbirovo pivo

Danas surađuju s otprilike 50 objekata, većinom na području Istre, ali i Zagreba, a iduće u planu im je osvajanje polica trgovačkih lanaca i specijaliziranih trgovina. Kako kaže Bratović, iz njihovog asortimana je najtraženiji tonic, zatim ginger beer pa gineta.

“Što se tiče hotelskih lanaca, oni su prošle godine stopirali uvođenje novih proizvoda pa zapravo čekamo trenutak kada ta odluka više neće biti na snazi. Postoji interes od strane nekoliko hotelskih lanaca za našim proizvodima, ali čeka se da njihove uprave dopuste uvođenje novih proizvoda”, kaže Bratović.

Došli do Švedske

Nakon drugog zatvaranja kafića koje je i dalje na snazi morali su zaustaviti proizvodnju, jer bi u suprotnom imali prevelike količine proizvoda na skladištu koje ne bi mogli plasirati na tržište prije isteka roka trajanja.

“Što se tiče izvoznih tržišta i tu nam je pandemija usporila planove, tako da smo zasad uspjeli realizirati izvoz samo za Švedsku. Ostalo je sve stalo i čeka neke bolje dane”, ističe Bratović. Iako su glavni sastojci njihovih pića pomalo egzotični, primjerice kora biljke chinchóna, odnosno kininovca, koju nabavljaju iz Ekvadora ili, pak, organski đumbir iz Perua, u proizvodnji koriste i sirovine domaćih poljoprivrednika.

Da bi oplemenili okuse pića, koriste tako limun, limetu i naranču isključivo iz organske proizvodnje, a agrumi su od domaćih proizvođača, s juga Dalmacije.

Razlog zbog kojeg su odabrali ime Count’s drinks leži u posebnom sastojku pića, tzv. grofovoj vodi iz Grofovog izvora u mjestu Tolmin u slovenskim Alpama. Kako tvrdi Bratović, taj izvor nikad ne presušuje, a voda u njemu smatra se eliksirom mladosti, zdravlja i dugog života.

Bočice za svoja pića našli su u njemačkoj staklarni, a oprema u proizvodnji u Kašteliru je kombinacija one koja se koristi u proizvodnji craft piva i one koja se koristi u vinarstvu te je izrađena po narudžbi u Sloveniji.

“Morali smo zaustaviti sva ulaganja koja su bila planirana te ukinuti aktivnosti koje nisu nužno vezane uz proizvodnju. Nadamo se da ćemo to uspjeti nadoknaditi čim bude bilo moguće”, poručuje Marko Bratović.

Komentirajte prvi

New Report

Close