Iz čitavog mora načina kako uštedjeti donosimo savjete gdje kupovati pametno

Autor: Lucija Špiljak , 05. veljača 2021. u 08:01
Naša stranica ništa ne prodaje, samo obavještava o dobrim popustima i akcijama, Foto: PD

Supružnici Mirna Bačić i Bruno Samardžić lansirali platformu za popuste, s akcijama i obavijestima.

Supružnici Mirna Bačić i Bruno Samardžić u veljači prošle godine lansirali su internetsku stranicu za pametnu kupovinu dobardil.hr, kako bi stvorili zajednicu pametnih potrošača koji kupuju pametno i štedljivo. Internetska stranica obavještava korisnike o dobrim akcijama i popustima te nudi recenzije, preporuke i savjete o pametnom šopingu. Usto su popusti podijeljeni u različite kategorije, a stranica pokriva različite teme, od savjeta kako uštedjeti, kako kupovati na dane posebnih ponuda kao što su Black Friday i Singles Day, kako koristiti garanciju na AliExpressu… Bačić i Samardžić na stranici su radili dvije godine, s intenzivnijim ulaganjem lani u rujnu.

Od putovanja do uređaja

“Željeli smo stvoriti jedinstvenu platformu na kojoj će zainteresirani moći dobiti informacije o najboljim popustima i akcijama. Internetska kupovina je kompleksnija od klasične kupovine, a postoji čitavo more raznih načina kako uštedjeti ili pronaći dobru ponudu, tj. dobar deal. Ljudi često takve savjete dijele na društvenim mrežama, ali te stvari nikad ne možeš naći kad ti trebaju. Tako smo onda došli na ideju da sve takve dobre savjete i trikove stavimo na jedno mjesto kao blog i tako znamo gdje ih naći kad nam zatrebaju”, objašnjavaju Bačić i Samardžić. Popuste administratori stranice ažuriraju svakodnevno, a ideja je da korisnici i ponuđači sami objavljuju dobre ponude i proizvode, te da proizvodi s najviše glasova, komentara i ocjena korisnika budu najvidljiviji.

“Važna je interakcija i zajednica. Korisnici odlučuju korištenjem stranice što je uistinu Dobar Dil. Imali smo suradnje s raznim blogerima i malim ponuđačima. Tijekom adventa su pojedini mali obrtnici oglašavali svoje proizvode kao poklone made in Croatia”, navode supružnici. Koncept, kažu, nema ograničenja jer se na stranici može oglašavati svaki proizvod. Jedini uvjet je da se dostavlja u Hrvatsku i da su ponuđači spremni na to da ih drugi ocjenjuju i recenziraju. Na ideju o pokretanju ovakve stranice došli su tijekom boravka u Engleskom prije tri godine, kada su otkrili stranicu na kojoj korisnici objavljuju popuste i besplatne stvari na koje su naišli online, te komentiraju ponude. “Pomoću nje smo planirali i radili sve naše kupovine; odlazili bismo ciljano kupovati nove kofere gdje su bili na sniženju, odjeću i kozmetiku. Kad smo shvatili koliko smo uštedjeli, oduševili smo se konceptom. Na povratku smo odlučili pokrenuti takvu zajednicu i kod nas s obzirom na to da takvog nečeg ovdje nema. Imamo stranice koje su prodajne, a Dobar Dil nikome ništa ne prodaje, ovdje se samo međusobno obavještavamo o dobrim akcijama i popustima na koje smo naišli. Dobar dil traži dilove na akciji iz svih područja – od tehnologije, preko putovanja, kućanskih aparata do edukacija te ih sistematski objavljuje na stranici”, navode.

Cilj je informiranost kupaca

U prosincu su zabilježili 9000 korisnika, a u siječnju 7000, no drže to kao odličan rezultat u teškom mjesecu uzimajući u obzir sve okolnosti pa vjeruju dalje u stabilan rast. Osim weba otvorili su i stranicu na Facebooku, uz grupu koja trenutno broji više od 1500 članova, a u kojoj se raspravlja o akcijama, proizvodima i popustima, ili kako supružnici kažu – o dobrim dilovima.

“Naš je osnovni cilj da uz porast internetske kupovine raste i informiranost kupaca, te povjerenje u takvu kupovinu kroz razmjenu iskustava i savjeta, tj. da raste potrošačka kultura i da stvorimo zajednicu pametnih potrošača. Cilj je stvoriti pozitivan pritisak na ponuđače. Na dobardil.hr je dozvoljena i kritika loših praksi kao što su lažni popusti ili varljive ponude. Sve je otvoreno za usporedbu, ocjenu i komentar”, zaključuju Mirna Bačić i Bruno Samardžić.

Komentirajte prvi

New Report

Close