U jubilarnoj godini biraju maskotu, tko osmisli najbolju ide mu 4000 kuna

Autor: Sergej Novosel Vučković , 04. veljača 2021. u 13:40
Foto: Petar Glebov/PIXSELL

Tržišni lider u prodaji guma i naplataka, Vulkal, traži vizualno grafičko rješenje za prepoznatljivi zaštitni znak.

Kod njih se već točno 30 godina mogu nabaviti gume za sva vozila, na dva, četiri i više kotača, od bicikala do dizalica (uključujući automobile, traktore, kamione…) i pripadajući naplaci za kotače. Velik izbor brendova, način poslovanja i odnos s kupcima svrstali su Vulkal na lidersko mjesto u djelatnosti trgovine na malo dijelovima i priborom za motorna vozila u Hrvatskoj, s 280 zaposlenika i 10 prodajno-servisnih centara. Da bi tvrtka bila još prepoznatljivija, raspisala je natječaj za – maskotu.

Radni naslov je Gumeni, no nije nužno da se zove baš tako kao što bi bilo krajnje vizualno grafičko rješenje. Ali, ime mora biti podudarno s temeljnom djelatnošću Vulkala kao naručitelja – prodaje i distribucije pneumatika i ‘felgi’, te vulkanizerskih i automehaničarskih usluga.

“Želja je natječajem osmisliti prepoznatljivu maskote namijenjenu promidžbi tvrtke i njene ponude, jačanju imidža i prepoznatljivosti kod kupaca, diferencije od konkurencije i gumarskih brendova”, navode iz tvrtke. Maskota će biti njihov zaštitni znak, kojim bi se trebao napraviti, prema zamisli iz Vulkala, značajan iskorak u komunikaciji, jer će biti primjenjiv na svim kanalima, od digitalnih rješenja do tiskanih materijala, služiti u promocijama, te da se može aplicirati i na kostime i reproducirati u 2D i 3D formatu.

Natječaj za radove traje do 1. ožujka, a pozvani su svi koji imaju mašte, da kreiraju maskotu koja bi trebala prenijeti duh Vulkala i, kako kažu, poticati u javnosti pozitivne reakcije. Uprava tvrtke, te Nadzorni odbor i voditeljica marketinga odabrat će najbolji, pobjedničko autorski rad i nagraditi ga s 4000 kuna u gotovini. Na dobitniku je sloboda da nagradu iskoristi kako ga volja, može i za kupnju guma.

Komentirajte prvi

New Report

Close