Muzeji i kazališta kulturni motori pokretanja kreativnih poduzetnika

Autor: Lucija Špiljak , 27. siječanj 2021. u 22:00
Frane Šesnić, direktor Zicera na kojem je predstavljen projekt Sache/EMICA ELVEĐI/PIXSELL

Sudionici su razmijenili mišljenja i ideje između privatnog i javnog sektora te predstavili primjere dobrih praksi muzeja i poduzetnika u izazovno doba za oba sektora.

U Zagrebačkom inovacijskom centru (Zicer) održana je konferencija pod nazivom Inovativne prakse kulturne baštine i kreativnog poduzetništva, o temi razvoja kreativnih proizvoda i usluga namijenjenih očuvanju kulturne baštine u simbiozi s kulturnim i kreativnim industrijama, te poduzetništvu temeljenom na informacijskim i komunikacijskim tehnologijama (ICT industrija).

Okupili su se muzealci, audiovizualni stručnjaci, predstavnici digitalne industrije i snage domaćeg kreativnog poduzetništva, s ciljem poticanja otvaranja novih mogućnosti i umrežavanja.

Sudionici su razmijenili mišljenja i ideje između privatnog i javnog sektora te predstavili primjere dobrih praksi muzeja i poduzetnika u izazovno doba za oba sektora, kako su istaknuli iz Ministarstva kulture i medija.

Primjere dobre prakse predstavili su Ervin Šilić iz tvrtke Novena, Darian Škarica iz tvrtke divIT, Aleksandar Gavrilović iz Gamechuck Studija, Ivan Voras iz Equinox Vision, Mirinda i Filip Paraman iz Mirinda Games, Zvjezdana Antoš iz Etnografskog muzeja, te Olinka Vištica i Dražen Grubišić iz Muzeja prekinutih veza. Konferencija je zaključena panelom o kulturnoj baštini, kreativnoj industriji i poduzetništvu u izazovnim vremenima.

Predstavljen je i projekt Smart Accelerators of Cultural Heritage Entrepreneurship (Sache), sufinanciran putem EU fonda za regionalni razvoj u okviru programa Interreg Central Europe.

Cilj je razviti te raširiti strategije lokalnog razvoja utemeljene na alatima koji potiču kreativno poduzetništvo u području kulturne baštine.

“Projektom se želi ojačati i proširiti uloga lokaliteta kulturne baštine u zajednici te pokazati da muzeji, galerije, kazališta i festivali mogu biti ne samo mjesta obrazovanja i/ili zabave već i akceleratori, odnosno kulturni motori koji mobiliziraju i njeguju potencijal malih kreativnih poduzeća”, navode iz Zicera.

Komentirajte prvi

New Report

Close