Revolucija poslovnog plaćanja kao odgovor na izazove modernog tržišta

Autor: PD VL native tim , 09. veljača 2021. u 08:09
Foto: mastercard

Nove tehnologije mijenjaju svijet poslovanja i života ljudi te nude kreativna rješenja koja omogućavaju brz, sažet i sveobuhvatan nadzor nad korporativnim, kupovnim i virualnim kartičnim aktivnostima.

Napredak koji je tehnologija ostvarila u 21. stoljeću snažniji je nego ikad prije, što je omogućilo i potaknulo razvoj sasvim novih potreba i mogućnosti plaćanja. Uzimajući u obzir sve, od softvera s umjetnom inteligencijom do mobilnih uređaja, tehnološki napretci zaslužni su za evoluciju načina na koji poslujemo. Digitalno transformirani klijenti danas imaju nova očekivanja za sve aspekte industrije plaćanja, a kako postaju upoznatiji s bržim i praktičnijim plaćanjima s maloprodajne strane, očekuje se da će zahtijevati slične usluge u komercijalnim transakcijama. Komercijalna i poslovna ekspanzija u budućnosti će obuhvaćati poboljšanu kontrolu, automatizaciju i učinkovitost procesa te detaljan uvid u podatke o karticama.

Izazovi modernog tržišta

E-commerce, prepaid cards, beskontaktno plaćanje, NFC (Near-Field Communication), POS (Point of Sale), cloud, mobilno plaćanje itd. su samo neki od pojmova koji nam polako postaju svakodnevica, a početkom ovog stoljeća bili su potpuna nepoznanica. Prve kartice počinju se upotrebljavati sredinom prošlog stoljeća, a danas nam je život praktički nezamisliv bez njih te predstavljaju osnovu modernog načina plaćanja i temelj svih tehnologija plaćanja koje nam dolaze.

Plaćanja putem interneta i mobilnih uređaja iz godine u godinu bilježe sve veći rast, što upućuje na razvoj okruženja iz kojeg gotovina i živi novac polako nestaju, a najveći fokus se seli na sigurnost transakcija i kartičnih podataka. Gledajući s poslovne strane, razvoj kartične industrije i novih tehnologija nameće velike izazove bankama koje su glavni nosioci kartične industrije. Svojim korisnicima moraju ponuditi suvremene i sigurne pametne platforme za učinkovito upravljanje transakcijskim procesima.

Najnoviji trendovi u poslovnom plaćanju

Identificirajući potrebe tržišta, Mastercard je razvio cjelovit program Commercial Accelerate u sklopu kojeg je bankama ponudio portfolio raznih Mastercardovih usluga koje one mogu implementirati i time ojačati svoju ponudu prema poslovnim korisnicima. Cilj ovog programa je opremiti tržište uslugama koje će bankama izdavateljima omogućiti da unaprijede karakteristike svojih komercijalnih kartica, i to poslovnim uslugama koje im omogućavaju da svojim poslovnim klijentima isporuče veću vrijednost i istovremeno generiraju nove prihode. Ove su Mastercardove usluge već dostupne na više od 180 tržišta i koristi ih preko 500 kompanija diljem svijeta.

Mastercardov program sastoji se od nekoliko područja koja obuhvaćaju komercijalne usluge kao što su Smart Data, Business Control, InControl i Business Insurance, zatim alate za male i srednje poduzetnike SME 360 te marketinške inicijative usmjerene pridobivanju i aktiviranju novih kupaca i korisnika.

Ovi moderni alati poslovnim korisnicima nude bolji uvid u podatke i učinkovitije upravljanje troškovima pa im tako primjerice sveobuhvatan Mastercardov sustav Smart Data omogućuje isporuku detaljnih podataka i izvještaja o potrošnji kartica, uz upravljanje i kontrolu transakcija. Na taj način ovaj konkurentan alat bankama izdavateljima stvara novi izvor prihoda te istovremeno jača komercijalne usluge, povećavajući konkurentnu prednost i zadovoljstvo poslovnih klijenata.

Nove usluge također omogućuju pretvaranje podataka u poslovnu inteligenciju pa tako alat Business Control digitalno povezuje vlasnike kartica s njihovim financijama i pruža im veću kontrolu nad time kako, kada i gdje je njihova kartica korištena. Za virtualne kartice Mastercard je ponudio platformu InControl, najinovativnije rješenje koje na fleksibilan, jednostavan i siguran način osigurava plaćanje korisnika prema svojim dobavljačima, dok je za poboljšanu kontrolu kartičnog programa dostupan alat Business Insurance.

Za male i srednje poduzetnike, Mastercard je bankama stavio na raspolaganje alat SME 360 koji povezuje kupce i dobavljače malih i srednjih poduzetnika kako bi tom sektoru omogućili uspjeh i rast te sigurno upravljanje B2B transakcijama, kao i posebne marketinške inicijative kojima se kroz korisne benefite i edukaciju nastoji poticati kartično plaćanje u odnosu na gotovinsko.

Koje će usluge na našem tržištu u konačnici biti dostupne odlučit će banke koje do 1. ožujka 2021. imaju mogućnost odabira usluga u skladu sa svojim potrebama i željama za unapređenje komercijalnog portfolia. Na taj način svaka banka izdavatelj može sastaviti paket usluga po svojoj mjeri i napraviti korak dalje prema tehnološkim inovacijama kroz koje će korisnicima ponuditi bogate podatke o dobavljačima i transakcijama, bolju kontrolu potrošnje, automatizirani rad i učinkovitost procesa u upravljanju karticama te u konačnici uštedu njihovog dragocjenog vremena i novca. Budućnost plaćanja je stigla, preostaje nam samo zakoračiti u nju.

Sadržaj omogućio Mastercard

New Report

Close