Otvorene su prijave za poduzeća koja žele sudjelovati u Business Matchmakeru, događaju koji Ured za savjetovanje i razvoj karijera Ekonomskog fakulteta u Zagrebu i studentska udruga eStudent organiziraju kako bi povezali uspješne tvrtke sa studentima završnih godina tog fakulteta.
Studenti ekonomskog usmjerenja dobivau priliku predstaviti se potencijalnim poslodavcima kroz kombinaciju speed datinga i intervjua za posao. Nakon selekcijskog dijela slijedi evaluacija s obje strane, a poslodavci potom odabiru tri studenta koji su ih se dojmili za dulji razgovor.
Prijave traju do 25. veljače na internetskoj stranici bm.net.efzg.hr, a sam događaj održat će se online početkom svibnja.
Na BM-u su 2019. sudjelovale renomirane kompanije podijeljene u nekoliko skupina – Croatia osiguranje, EY, Kaufland i Philip Morris tražili su financijaše, 24sata, BAT, Samsung, SofaScore i SysKit tragali su za kreativcima, u “lov” na analitičare krenuli su Deloitte, Addiko, KPMG i Zagrebačka banka.
“One koji se svestrano snalaze u svim situacijama i pozicijama” tražili su Atlantic Grupa, Ina, L’Oreal Adria i Talentarium, a interes za studente koji se vide u informatici pokazali su Atos, King ICT, Div Grupa i mStart.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu