Beograd traži novog privatnog partnera za naplatu karata u javnom prijevozu

Autor: Poslovni dnevnik , 30. prosinac 2020. u 22:00
Ako prihodi od prodaje karata budu veći od 7,4 mil. eura mjesečno, privatni partner neće moći dobiti više od 3% naknade/PD

Novim ugovorom predviđen je manji postotak provizije za privatnog operatera, najviše 7,92% umjesto dosadašnjih 8,53%.

Tajništvo za javni prijevoz Grada Beograda raspisalo je natječaj za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog prijevoza. Procijenjena vrijednost nabavke je 8,9 milijardi dinara (oko 73 mil. eura) bez PDV-a.

Budući partner moći će izabrati želi li održavati postojeći sustav (hardver i softver) za naplatu karata, ili pak djelimično, ili će implementirati potpuno novi sustav. Dosadašljim sustavom BusPlus upravljala je od 2012. godine tvrtka Apex Solution Technology.

Ugovor s novim partnerom zaključit će se na 13 godina, a stupa na snagu 45 dana od zaključenja.

Novi partner imat će pravo na korištenje i održavanje sustava za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu.

Ugovor će obuhvatit i održavanje opreme i softvera, kao i usluga povezanih uz rad sustava kao što su kontrola putnika, organiziranje prodajne mreže, prodaju karata i dopuna, izdavanje kartica, kao i unaprijeđenje sustava.

Bit će više vozila

“S ciljem učinkovitog upravljanja sustavom, a na temelju prijedloga rješenja u okviru studijsko-istraživačkog projekta, Tajništvo za javni prijevoz donijelo je odluku da u skladu sa Zakonom o javno-privatnom partnerstvu i koncesijama, provede postupak za izbor privatnog partnera za obavljanje poslova održavanja i upravljanja sustavom za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu, i s tim u vezi zaključi javni ugovor s privatnim partnerom”, navodi se u dokumentaciji.

300

kontrolora morat će imati novi partner u odnosu na sadašnjih 200

Kako je rečeno na konferenciji za novinare, od novog partnera očekuje se i veći obujam usluge, prije svega veći broj vozila (2151 u odnosu na sadašnjih 1853), veći broj kontrolora (300 u odnosu na 200), veći broj prodajnih mjesta za dopunu karata (najmanje 1500 u odnosu na 800), kao i duže radno vrijeme mjesta za izdavanje personaliziranih kartica.

Kontrola i blagdanima

“Privatni je partner dužan za vrijeme trajanja ovog ugovora stalno imati najmanje 300 zaposlenih na poslovima kontrole putnika, a rad kontrolora organizira se svih sedam dana u tjednu, pri čemu radnim danom najmanje 225 kontrolora mora biti radno angažirano puno radno vrijeme, dok vikendom i za blagdane mora raditi najmanje 30 kontrolora”, navodi se u dokumetaciji.

Goran Vesić, zamjenik gradonačelnika Beograda, ranije je najavio i da je novim ugovorom, u odnosu na prethodni, predviđen manji postotak naknade za privatnog operatera od najviše 7,92% umjesto 8,53%.

Vesić je naveo da je, osim manje provizije, predviđen i limit na zaradu privatnog partnera i dodao da ako prihodi od prodaje karata budu veći od 900 milijuna dinara (oko 7,4 mil. eura) mjesečno, privatni partner neće moći dobiti više od 3% provizije.

Iako je ugovor s kompanijom Apex Solution Technology za sustav BusPlus istekao 20. rujna, Tajništvo za javni prijevoz odlučilo ga je produžiti do završetka procesa izbora novog partnera.

Komentirajte prvi

New Report

Close