Tajništvo za javni prijevoz Grada Beograda raspisalo je natječaj za naplatu karata i upravljanje vozilima javnog prijevoza. Procijenjena vrijednost nabavke je 8,9 milijardi dinara (oko 73 mil. eura) bez PDV-a.
Budući partner moći će izabrati želi li održavati postojeći sustav (hardver i softver) za naplatu karata, ili pak djelimično, ili će implementirati potpuno novi sustav. Dosadašljim sustavom BusPlus upravljala je od 2012. godine tvrtka Apex Solution Technology.
Ugovor s novim partnerom zaključit će se na 13 godina, a stupa na snagu 45 dana od zaključenja.
Novi partner imat će pravo na korištenje i održavanje sustava za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu.
Ugovor će obuhvatit i održavanje opreme i softvera, kao i usluga povezanih uz rad sustava kao što su kontrola putnika, organiziranje prodajne mreže, prodaju karata i dopuna, izdavanje kartica, kao i unaprijeđenje sustava.
Bit će više vozila
“S ciljem učinkovitog upravljanja sustavom, a na temelju prijedloga rješenja u okviru studijsko-istraživačkog projekta, Tajništvo za javni prijevoz donijelo je odluku da u skladu sa Zakonom o javno-privatnom partnerstvu i koncesijama, provede postupak za izbor privatnog partnera za obavljanje poslova održavanja i upravljanja sustavom za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prijevozu putnika u Beogradu, i s tim u vezi zaključi javni ugovor s privatnim partnerom”, navodi se u dokumentaciji.
Kako je rečeno na konferenciji za novinare, od novog partnera očekuje se i veći obujam usluge, prije svega veći broj vozila (2151 u odnosu na sadašnjih 1853), veći broj kontrolora (300 u odnosu na 200), veći broj prodajnih mjesta za dopunu karata (najmanje 1500 u odnosu na 800), kao i duže radno vrijeme mjesta za izdavanje personaliziranih kartica.
Kontrola i blagdanima
“Privatni je partner dužan za vrijeme trajanja ovog ugovora stalno imati najmanje 300 zaposlenih na poslovima kontrole putnika, a rad kontrolora organizira se svih sedam dana u tjednu, pri čemu radnim danom najmanje 225 kontrolora mora biti radno angažirano puno radno vrijeme, dok vikendom i za blagdane mora raditi najmanje 30 kontrolora”, navodi se u dokumetaciji.
Goran Vesić, zamjenik gradonačelnika Beograda, ranije je najavio i da je novim ugovorom, u odnosu na prethodni, predviđen manji postotak naknade za privatnog operatera od najviše 7,92% umjesto 8,53%.
Vesić je naveo da je, osim manje provizije, predviđen i limit na zaradu privatnog partnera i dodao da ako prihodi od prodaje karata budu veći od 900 milijuna dinara (oko 7,4 mil. eura) mjesečno, privatni partner neće moći dobiti više od 3% provizije.
Iako je ugovor s kompanijom Apex Solution Technology za sustav BusPlus istekao 20. rujna, Tajništvo za javni prijevoz odlučilo ga je produžiti do završetka procesa izbora novog partnera.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu